TECH пїЅпїЅ-пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ
Україна, м. Київ, вул. Сім'ї Сосніних, 9
044 501 4047
рус | укр

 
 
Шиноремонт TECH Інструмент Грузики вентили Обладнання для шиномонтажу Обладнання для СТО Автомастила RM 09 - Ремонт бічних порізів шин і грижі з пошкодженням корду пластирами CENTECH Контакти Про компанію Де купити Доставка Новини Акції
 
Поріз протектора автошини

Ремонт тракторного ската
Додатково
Прайс та швидке замовленняПрайс та швидке замовлення
Переваги гарячої вулканізації шин
Каталоги в ПДФКаталоги в ПДФ
Ремонт вантажних шин
ТехнологіїТехнології
Якісний ремонт гриж на покришках
ФотогалереїФотогалереї
Ремонт бокових порізів шин
СтаттіСтатті

Підписка на новини
Як залатати ската Коли трiщина



Переваги гарячої вулканізації шин

RM 09 - Ремонт бічних порізів шин і грижі з пошкодженням корду пластирами CENTECH


Ми наводимо на цій сторінці сайту технологічну інструкцію з використання комбінованої технології шиноремонту пластирами CENTECH для професійного ремонту складних пошкоджень, включаючи бічні порізи шин, розриви з множинним пошкодженням корду, розшарування, грижі та ін.

  • Радіальні пластирі Centech дозволяють відремонтувати бічні порізи шин, в плечовій області і в будь-якому місці протектора, на біговій доріжці будь-яких типів і розмірів радіальних шин.
  • Спеціальний склад і конструкція з кордом дозволяють армованому радіальному пластиру бути завжди еластичним і витримувати високі температурні навантаження, забезпечуючи якісний і надійний ремонт складних порізів і пошкоджень шин.
  • Ремонтні пластирі CENTECH мають широку номенклатуру і розміри, можуть застосовуються для ремонту шин легкових і вантажних автомобілів, а також для складних ремонтів коліс тракторів, сільськогосподарської і землерийної техніки, пасажирського автотранспорту.

Нижче приведена інструкція по ремонту бічної поверхні радіальних вантажних шин з множинним пошкодженням корду.

  • Така процедура ремонту рекомендується, якщо використовується вулканізатор з великими нагрівальними пластинами.
  • При цьому пластир прикладається до того, як пошкодження заповнюється сирої гумою і вулканізується.
  • Пластир CENTECH виготовляються як для хімічної (холодної), так і для гарячої вулканізації.
  • Перед описом самого ремонту ми повинні уточнити, що множинним вважається будь-яке пошкодження шару корду вантажний шини, розмір якого перевищує 10 мм на біговій доріжці або 6 мм на бічній поверхні.
  • Якщо корд зруйнований або підданий корозії, а так само якщо пошкоджена та нитка корду, яка проходить навколо кожного сплетення і утримує їх разом, цю нитку або нитки корду слід видаляти.

Увага:

Шина не підлягає ремонту, якщо є одне з наступних пошкоджень:
1. Пошкодження знаходяться за межами ремонтопридатності (область А-В).
2. Нитки корду борту видно, деформовані або порвані.
3. Бічна поверхня або протектор мають тріщину до самого корду.
4. Сильний знос бічній поверхні, через який видно корд
5. Кілька ушкоджень, що руйнують одну і ту ж нитку (або нитки) корду на радіальній шині.
Технологічна інструкція докладно проілюстрована фото і відео матеріалами - вчіться працювати правильно, і якість гарантована.

Ремонт порізів шин і ремонт грижі пластирами TECH. подробиці технології
Ремонт тракторного ската

1. Уважно огляньте гуму з зовнішньої і внутрішньої сторони, знайдіть пошкодження, визначте, чи підлягає вона ремонту. Зона огляду повинна бути добре освітлена.

Вулканізація порізів шин

2. Знайдіть і відзначте всі пошкодження зсередини і зовні шини. Видаліть зсередини все сторонні предмети.

Ремонт бокових порізів шин

3. Визначте розмір пошкодження і можливе розшарування корду за допомогою спірально-го шила з тупим кінцем.

Як залатати ската Коли трiщина

4. Виміряйте відстань між краєм борту шини і краєм пошкодження. Пошкодження не повинно знаходитися близько до місця посадки на диск (в неремонтіруемих зоні шини А-В).

5. Скористайтеся таблицею визначення неремонтіруемих області Centech Limitations Chart при виборі пластирів для радіальних шин.

6. Виміряйте довжину і ширину пошкодження. Скористайтеся таблицею Centech Limitations Chart і визначте, чи підлягає дане пошкодження ремонту. Кількість шарів пошкодженого корду визначає ширину пошкодження. Якщо пошкоджені одна або дві нитки корду, вони повинні бути видалені на всю довжину пошкодження.

Поріз протектора автошини

7. Нанесіть на тканину очищувач-обезжіріваріватель № 704 (Rub-0-Matic) на зазначену область шини. Очистіть ремонтовану область зсередини шини.

Ремонт тракторного ската

8. Поки зазначена область ще волога, видаліть забруднюючі субстанції скребком № 933 (Rubber Scraper).

Переваги гарячої вулканізації шин

9. Нанесіть на тканину очищувач-обезжіріваріватель № 704 (Rub-0-Matic) на зазначену область шини і очистіть місце пошкодження з зовнішньої сторони шини.

Ремонт вантажних шин

10. Видаліть гуму в місці пошкодження за допомогою низькооборотної пневмошероховательной машинки S-1036 (максимальна швидкість обертання 5000 об / хв) або S-1032 (максимальна швидкість обертання 2500 об / хв) і фрези для вибірки гуми S-2045 або S-2046.

Увага! При виконанні даного пункту намагайтеся не торкатися сталевих ниток корду ріжучим інструментом, щоб не пошкодити їх.

Іншим способом швидкого видалення гуми є використання шероховальний кола RUBBERHOG з зернистістю № 390 SSG.

Якісний ремонт гриж на покришках

11. Видаліть за допомогою капсулированной щітки S-890 або S-897 на низькооборотної пневмошероховальной машинці S-1036 залишилася гуму між нитками корду в порізі так, щоб оголилися тільки ті нитки корду, які пошкоджені по всій довжині порізу. При цьому капсулована щітка не ушкоджує нитки корду.

Ремонт бокових порізів шин

12. Усі пошкоджені і іржаві нитки корду необхідно видалити (вони будуть видні після видалення гуми).

мальная швидкість обертання 2500 об / хв) і фрези для вибірки гуми S-2045 або S-2046. Увага! При виконанні даного пункту намагайтеся не торкатися сталевих ниток корду ріжучим інструментом, щоб не пошкодити їх. Іншим способом швидкого видалення гуми є використання шероховальний кола RUBBERHOG з зернистістю № 390 SSG.

Як залатати ската Коли трiщина

13. Відокремити пошкоджені нитки металлокорда від гуми в місці пошкодження за допомогою ножа № 940 або № 941 (Tech Skiving Knife).

Переваги гарячої вулканізації шин

14. Встановіть на пневмошероховальной машинці S1039 карбідну фрезу № 280 (Tech Mini Carbide Burr). Розмістіть фрезу під кутом 90 ° до нитки корду (при мінімальній швидкості обертання - 20000 обертів на хвилину) і обріжте всі кінці пошкоджених ниток

Ремонт тракторного ската

15. Якщо пошкоджено велику кількість ниток металокорду, для їх обробки використовуйте бор-фрезу карбідну № 283, після чого зашліфуйте шліфувальним конусом з оксиду алюмінію S-872 на високооборотній пневмошероховальной машинці S-1039 (при мінімальній швидкості обертання - 20000 об / хв).

Вулканізація порізів шин

16. Обробіть краю порізу всередині шини за допомогою металевої щітки S-892 і низькооборотної пневмошероховальной машинки S1032 або S1036, щоб надати їм необхідну шорстку текстуру. Не використовуйте високооборотний інструмент, так як можливо підгоряння гуми.

Ремонт бокових порізів шин

17. Обробіть поверхню порізу за допомогою абразивного кола RH304 з розміром зерна 230SSG і низькооборотної пневмошероховальной машинки S1036 (максимальна швидкість обертання 5000 об / хв), розташувавши коло під кутом 45 ° до пошкодження. Це необхідно для додання шорсткості на внутрішній поверхні порізу. Коло при обробці не повинен стикатися з нитками металлокорда, щоб не пошкодити їх.

Як залатати ската Коли трiщина

18. Обробіть поверхню навколо вирізу за допомогою абразивного кола RH304 по периметру, в радіусі приблизно від 40 до 50 мм. Швидкість обертання пневмошероховальной машинки S1036 при обробці не повинна перевищувати 5000 об / хв.

Поріз протектора автошини

19. Виміряйте довжину і ширину вже підготовленого до ремонту пошкодження для правильного вибору пластиру.

Ремонт тракторного ската

20. На даному малюнку показано, як правильно вимірювати розміри ушкодження. Довжина вимірюється по вертикалі в напрямку від борта до борта, а ширина по горизонталі паралельно біговій доріжці.

Переваги гарячої вулканізації шин

21. За відомостями, вказаними на бічній поверхні шини, визначте ширину профілю шини, а також, є шина камерної або безкамерної

Ремонт вантажних шин

22. За допомогою таблиці вибору радіальних пластирів Centech Limitations Chart, а також на підставі розмірів пошкодження і типу шини визначте номер пластиру, необхідний для ремонту.

Якісний ремонт гриж на покришках

23. Для правильного використання вулканізатора необхідно знати товщину гумового шару, який підлягає вулканізації. Виміряйте максимальну глибину порізу. Напишіть розміри на зовнішній стороні шини для подальшого використання.

Ремонт бокових порізів шин

24. Позначте місце пошкодження шини із зовнішнього і внутрішнього боку за допомогою маркувального крейди № 951. Проведіть осі-ші лінії по центру пошкодження, щоб легше можна було відцентрувати пластир.

Як залатати ската Коли трiщина

25. Використовуючи осьові лінії (дивись пункт 24), розташуйте обраний Вами заздалегідь пластир, (дивись пункт 22), по центру пошкодження. Обведіть периметр пластиру маркувальним крейдою № 951 приблизно на 25 мм більше розмірів пластиру. Це область для механічної обробки контурним колом.

Переваги гарячої вулканізації шин

26. Нанесіть аерозольний очищувач-обезжириватель № 704 (Rub-0-Matic) на зазначену область шини.

Ремонт тракторного ската

27. Поки зазначена область ще волога, видаліть всі забруднюючі субстанції скребком № 933 (Rubber Scraper).

Вулканізація порізів шин

28. Обробіть зазначену область дрібнозернистим контурним кругом RH-102 або RH-104 спільно з поліуретанової вставкою RH-152, щоб отримати рівну шорстку текстуру для якісного прилягання пластиру. Це необхідно для збільшення площі дотику пластиру з шиною. Швидкість обертання низькооборотної пневмошероховальной машинки S1032 або S1036 при обробці не повинна перевищувати 5000 об / хв. При роботі завжди користуйтеся захисними окулярами.

Ремонт бокових порізів шин

29. Очистіть пилососом оброблену область для видалення металевої стружки, дрібних частинок гуми і гумового пилу. Можна очистити місце пошкодження м'якої металевої щіткою S 892 на низькооборотної машинці з подальшим очищенням пилососом. A. При нанесенні вулканізаційної рідини № 1082 (Tech Temvulc) необхідний час висихання 15-20 хвилин (трохи більше у вологому кліматі). B. Нанесіть тонкий шар вулканізаційної рідини No 760 (Chemical Vulcanizing Fluid) на оброблену поверхню. Дайте рідини приблизно 3-4 хвилини для повного висихання (трохи більше у вологому кліматі). Якщо ремонтируемая область камерної шини оброблена до синтетичних ниток корду, нанесіть на неї 2 шари рідини і збільшити час висихання вдвічі. Важливо, щоб вулканізаційна рідина висохла повністю.

Як залатати ската Коли трiщина

30. Нанесіть на тканину очищувач-обезжириватель № 704 (Rub-0-Matic) і очистіть місце пошкодження, рухаючись від центру ремонтованої області до країв. Повторіть цю процедуру стільки разів, скільки потрібно для якісного очищення ремонтованої поверхні. Дайте очищувачу-знежирювачем 3-4 хвилини для повного висихання (подвійте цей час для камерних шин, якщо видно корд).

Поріз протектора автошини

31. Нанесіть тонкий шар вулканізаційної рідини Tech Temvulc (№ 1082) для гарячої вулканізації або Chemical Vulcanizing Fluid (№ 760) на всю оброблену область всередині шини і дайте висохнути.

Ремонт тракторного ската

32. Нанесіть тонкий шар вулканізаційної рідини No 760 (Chemical Vulcanizing Fluid) на зазначену область зсередини шини. Дайте їй приблизно 3-4 хв для повного висихання.

Переваги гарячої вулканізації шин

33. Частково видаліть захисну плівку синього кольору і звільніть сірий шар гуми. Це дозволить брати пластир, не торкаючись руками сірого шару.

УВАГА! Не торкайтеся сірого шару пластиру щоб уникнути його забруднення. В іншому випадку це може призвести до подальшого відшарування пластиру.

Ремонт вантажних шин

34. Нанесіть тонкий, рівний шар вулканізаційної рідини № 760 (Chemical Vulca-nizing Fluid) на сірий шар пластиру, щоб забезпечити якісне приклеювання до сирої гумі в місці пошкодження. Дайте рідини приблизно 3-4 хвилини для повного висихання.

Якісний ремонт гриж на покришках

35. Відцентруйте пластир згідно вертикальної і горизонтальної ліній, які Ви провели від центру пошкодження (дивись пункт 26). Пластир розташовується строго по центру пошкодження. Переконайтеся в тому, що стрілка на пластирі, яка вказує напрямок корду, дійсно спрямована до борту шини. Це означає, що напрямок ниток корду в пластирі збігається з напрямком ниток корду в шині. Придавите середину пластиру великим пальцем. Примітка: перед накладенням пластиру переконайтеся, що борта шини знаходяться у вільному стані.

Ремонт бокових порізів шин

36. Ретельно прікатайте пластир за допомогою ролика закаточного № 936 (Stitcher) від центру до країв. Натисніть на ролик для забезпе-чення більш щільного прилягання пластиру до шини.

Як залатати ската Коли трiщина

37. Зніміть залишилася синю захисну плівку з країв пластиру. Прікатайте весь пластир роликом рухами від центру до країв.

Переваги гарячої вулканізації шин

38. Видаліть прозору поліетиленову плівку з пластиру.

Примітка: ніколи не накладайте бавовняні вентиляційні нитки на пошкодження радіальних шин. Волога може потрапити до вентиляційних отворів і корд буде схильний до корозії. Це робиться ТІЛЬКИ на діагональних шинах для зняття тиску з шару корду (всередині пошкодженої частини корду діагональні шини при вулканізації накопичується повітря).

Ремонт тракторного ската

39. Наріжте достатню кількість смужок гуми для гарячої вулканізації (Tech Vul-Gum) шириною 1 см. Для найбільш якісного заповнення пошкодження нагрійте гуму до температури 49 ° - 55 ° С.

Вулканізація порізів шин

40. зробити за допомогою ролика № 936 (Stitcher), щоб зняти тиск з корду.

Ремонт бокових порізів шин

41. Завершіть процес заповнення пошкодженого місця роликом N "936 (Stitcher). Ністю шини. Найбільша товщина шару сирої гуми повинна знаходитися по центру пошкодженого місця і зменшуватися до його краях.

УВАГА! Щоб уникнути випадання мікроконденсата на сталевих нитках корду в радіальних шинах не рекомендується працювати в сирих, неопалюваних приміщеннях, так як це може призвести до внутрішньої корозії ниток металокорду.

Як залатати ската Коли трiщина

42. Поріз повинен бути заповнений сирої гумою так, щоб вона виступала на 6-9 мм над поверхнею шини. Найбільша товщина шару сирої гуми повинна знаходитися по центру пошкодженого місця і зменшуватися до його краях. УВАГА! Щоб уникнути випадання мікроконденсата на сталевих нитках корду в радіальних шинах не рекомендується працювати в сирих, неопалюваних приміщеннях, так як це може призвести до внутрішньої корозії ниток металокорду.

Поріз протектора автошини

43. Приклад: товщина смужки сирої гуми 6 мм, глибина різу - 10 мм, товщина шару сирої гуми над поверхнею шини - 6мм. Разом - 22 мм. Для вулканізації кожних 3 мм сирої гуми при температурі 149 ° С (робоча температура вулканізатора) потрібно 10 хвилин. Тому 7 x 10 = 70 хвилин. При підрахунку часу вулканізації необхідно підсумовувати товщину платформи, глибину порізу, товщину шару сирої гуми, що виступає над поверхнею шини (як в даному прикладі). При використанні сирої гуми Tech Vul-Gum потрібно 10 хвилин для вулканізації кожних 3 мм при температурі 149 ° С. При використанні вулканізатора потрібно обов'язково визначити час нагрівання вулканізатора до робочої температури. Необхідно розрахувати час вулканізації таким чином, щоб пройшов процес вулканізації і не було перепалювання гуми.

Ремонт тракторного ската

44. Встановіть шину на вулканізатор.

Переваги гарячої вулканізації шин

45. Після вулканізації вийміть з вулканізатора і дайте їй охолонути. Перевірте якість ремонту.

Ремонт вантажних шин

46. ​​При ремонті безкамерної шини нанесіть внутрісторонній ущільнювач № 738 (Security Coat) по периметру плстиря і на решту оброблену поверхню. При висиханні ущільнювач чорніє. Якщо ремонтуєте камерну шину, обробіть відремонтоване місце тальком № 706 (Tire Talk). Це запобіжить злипання сірого шару на краях пластиру і камери.

Якісний ремонт гриж на покришках

47. Обробіть місце ремонту шини зовні дрібнозернистим шліфувальним кругом S2032 спільно з поліуретанової вставкою S2033. Швидкість обертання пневмошероховальной машинки S1036 при обробці не повинна перевищувати 5000 об / хв. Обробіть таким чином, щоб поверхня шини стала рівною. Обробку проводите рухами від центру пошкодження до країв. Ця операція носить косметичний характер.

Ремонт бокових порізів шин

48. Шина готова до експлуатації. Якщо ремонт був виконаний при дотриманні цієї інструкції, то шина прослужить до зносу протектора, навіть при його багаторазовому відновленні.
має перевищувати 5000 об/хв. Обробіть таким чином, щоб поверхня шини стала рівною. Обробку робіть рухами від центру пошкодження до країв. Ця операція має косметичний характер.



Як залатати ската Коли трiщина
  версія для друку  догори  
Переваги гарячої вулканізації шин
Прайс та швидке замовлення Доставка дилери, де купити Контакти

пїЅпїЅ-пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ пїЅ 2013 | пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ пїЅ пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ - ABC.NET.UA   tech@amtech.com.ua
 
× пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ:
usd   euro   грн