Балансування geodyna 7100 – нові моделі цифрових балансувальних верстатів для коліс легкових та комерційних автомобілів та мотоциклів.
Стенд має гарне співвідношення ціна – властивості.
Балансувальні стенди серії geodyna 7100 випускаються в 3-х варіантах:
geodyna 7100n – з круглою затискною гайкою
geodyna 7100 – із захисним кожухом колеса та крильчастою гайкою
geodyna 7100m – з приймальним пристроєм „I“ для коліс мотоциклів та захисним кожухом коліс
Переваги балансувального стенду geodyna 7100
Новий балансувальний стенд, що займає винятково малу площу.
Напівавтоматичний введення відстані та діаметра обода (техніка 2D)
Ручне введення ширини обода
Функція швидкого балансування (QuickBal) скорочує час вимірювального циклу:
Час такту (Старт-Стоп) всього 4,5 с (обід 15'')
Точність без компромісів – вимірювальна техніка VPI
У кришці з осередками для вантажів вбудовані панелі: індикації та управління з інтуїтивними елементами управління та вказівниками, що добре читаються.
Частота обертання при вимірі 100 об/м
Конструктивні особливості балансування geodyna 7100: Напівавтоматичний введення діаметра обода та відстан
geodyna 7100 забезпечує напівавтоматичний введення діаметра обода та відстані від обода до стенду
Оператор переміщує вимірювальний важіль до бажаного місця встановлення вантажу, і geodyna 7100 автоматично вводить відстань у пам'ять для розрахунку величини дисбалансу.
Після завершення вимірювального циклу стенд вказує оператору точне місце встановлення вантажу всередині обода за допомогою вимірювального важеля.
Програма встановлення вантажів за спицями
За допомогою клавіатури можна швидко та просто отримати доступ до функції встановлення вантажів за спицями.
Ця додаткова послуга, коли клейові вантажі встановлюються потай за рядом спицями колеса, що лежать, може бути запропонована клієнту шинної сервісної станції
Програма оптимізації
Оптимізація є покращеною формою «підгонки»
При оптимізації обід і шина, що мають різні величину та положення дисбалансу, повертають один щодо одного так, щоб зменшити загальний дисбаланс колеса
При цьому зменшується також необхідна маса вантажу балансування
Оптимізація починається з вимірювального циклу для обод
Програма мінімізації
Мінімізація вантажу можлива, якщо обід немає відхилень від геометричної форми.
В цьому випадку обід і шина можуть бути так взаємно повернені, що дисбаланс частково компенсується, і знадобиться мінімальний балансувальний вантаж.
Мінімізація починається з вимірювального циклу колеса
Стенди geoliner 7100 оснащені патентованою вимірювальною технікою VPI – з віртуальними площинами вимірювань, що гарантує найвищу точність і при цьому нечутлива до зовнішніх перешкод м
Постійна частота обертання
Балансувальні стенди geodyna 7100 мають ремінний привід, який забезпечує постійну частоту обертання 100 об/хв протягом усього вимірювального циклу.
У безмоторних стендів чи стендів з фрикційною передачею вимір відбувається на вибігу, тобто. при змінній частоті обертання, що є причиною великих похибок виміру.
Великі похибки виявляються особливо при динамічному балансуванні коліс мотоциклів або легких коліс легкових автомобілів
Програма швидкого балансування QuickBal
Програма швидкого балансування QuickBal скорочується за рахунок кількості обертів, яка потрібна для балансування колеса.
У результаті час циклу вимірювань скорочується на 30% за збереження тієї ж точності результату вимірювання: для стандартного колеса масою 16 кг з розмірами 195 / 65 x 15 загальний час циклу (пуск – стоп) становить менше 6 секунд
Стопорне гальмо
Кероване педаллю, електромеханічне стопорне гальмо надійно утримує колесо в кожному положенні.
Він полегшує очищення обода та забезпечує швидку та точну установку вантажу
Работа с хромированными алюминиевые колёсами
Корпус алюмінієвих литих обід покритий спеціальною пластмасою з хромованим покриттям.
При кріпленні такого колеса на стенді за допомогою натискного горщика із захисним кільцем та затискної гайки штучне хромоване покриття може бути пошкоджено (подряпано)
.
Таке колесо повинне кріпитися на стенді за допомогою прецизійного центрувального конуса, що встановлюється ззаду диска, замість звичайного центрувального конуса.
Попереду колеса встановлюється змінний фланець, який центрує колесо по отворах болтовим, оберігаючи поверхню диска від пошкоджень