Верстат дозволяє відновити профіль посадкових місць під установку шини, усунути еліпсність, радіальне та осьове биття диска автомобільного колеса без застосування значних фізичних зусиль.
Рихтування проводиться 2 методами:
1. Методом одночасної або послідовної двосторонньої прокатки зовнішньої та внутрішньої частини диска стаціонарними та поворотними роликами.
2. Рихтування проводиться за допомогою гідроциліндра встановлюваного в один із упорів передбачених на верстаті та приводяться в дію за допомогою рукоятки ручного гідронасосу виробництва Болгарії. Місце рихтування на диску попередньо необхідно підігріти пальником (зі верстатом не постачається).
На верстаті передбачений різець, який дозволяє обробляти диск після зварювання рихтування, а також для підрізування зовнішньої кромки диска.
Установка диска на шпинделі верстата здійснюється на отвори кріплення, що дозволяє проводити рихтування за схемою закріплення колеса на маточині автомобіля.