Латки TECH 2WAY - це кращі матеріали для ремонту автомобільних камер із створених на сьогоднішній день. ТЕСН - піонер у виробництві даних матеріалів.
1. Позначте пошкодження за допомогою маркувального крейди № 951. | 2. Якщо це поріз, то його необхідно обов'язково обробити, закруглити краю порізу для предотварщенія збільшення розриву в подальшому. |
3. Очистіть ремонтовану область за допомогою очищувача-знежирювачах №704 (Rub-0-Matic) і тканини, яка не містить ворс. | 4. Виберіть відповідну латку для ремонту пошкодження на камері. Латка повинна перек-ву розміри пошкодження на 15 мм з усіх боків. |
5. Прикладіть латку по центру пошкодження і відзначте навколо неї область на 15 мм більше розміру латки для механічної обробки камери. | 6. Обробіть ремонтовану область механічно. Це необхідно для видалення технологічних нерівностей і верхнього шару поверхні камери. При обробці використовуйте інструмент, швидкість обертання якого не перевищує 5000 об / хв (пневмошерохо-вальний машинку S1036) і шліфувальний круг S2032 спільно з поліуретанової вставкою S2033. |
7. Після механічної обробки (шероховки камери), нанесіть на тканину очищувач-обезжириватель № 704 (Rub-0-Matic) і обробіть місце пошкодження, рухаючись від центру ремонтованої області до країв. Повторіть цю процедуру стільки разів, скільки потрібно для якісного очищення ремонтованої поверхні. Дайте очищувачу-знежирювачем 3-4 хвилини для повного висихання. | 8. Нанесіть тонкий шар вулканізаційної рідини № 760 (Chemical Vulcanizing Fluid) від центру ремонтованої області до країв. Не наносіть додатковий шар вулканізаційної рідини, так як це тільки збільшить час його висихання. Дайте вулканізаційної рідини приблизно 3-4 хвилини для того, щоб вона повністю висохла. |
9. Частково видаляти з латки захисну плівку синього кольору і звільніть сірий шар гуми. Це дозволить, брати латку, не торкаючись руками сірого шару. | 10. Розташуйте латку по центру пошкодження і притисніть її великим пальцем до камери. |
11. Ретельно прікатайте латку за допомогою ролика закаточного № 936 (Stitcher) від центру до країв. | 12. Видаліть прозору поліетиленову плівку з латки і обробіть відремонтоване місце тальком № 706 (Tire Talk). Це запобігатиме прилипанню сірого шару латки до внутрішньої сторони шини. Увага! Якщо камера містить у своєму складі хлорид кальцію, то спочатку вимийте камеру з милом, промийте водою і тільки після цього наносьте знежирювальну рідину № 704 (Rub-0-Matic). |