TECH пїЅпїЅ-пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ
Україна, м. Київ, вул. Сім'ї Сосніних, 9
044 501 4047
рус | укр

 
 
Шиноремонт TECH Інструмент Грузики вентили Обладнання для шиномонтажу Обладнання для СТО Автомастила RM 01 - Ремонт автомобільних камер латками TECH 2-WAY Контакти Про компанію Де купити Доставка Новини Акції
 

Додатково
Прайс та швидке замовленняПрайс та швидке замовлення
Каталоги в ПДФКаталоги в ПДФ
ТехнологіїТехнології
ФотогалереїФотогалереї
СтаттіСтатті

Підписка на новини



RM 01 - Ремонт автомобільних камер латками TECH 2-WAY


Латки TECH 2WAY - це кращі матеріали для ремонту автомобільних камер із створених на сьогоднішній день. ТЕСН - піонер у виробництві даних матеріалів.

  • Ремонт камер проводиться швидко і просто, головне неухильно виконувати послідовність проведення ремонту та використовувати рекомендовані матеріали
  • Кожна латка довговічна, безпечна і міцніше самої камери в два рази. Фірма ТЕСН виробляє круглі і овальні латки для будь-якого проколу або порізу на будь-яких камерах. Ремонтуючи камеру ви можете оцінити високу якість матеріалів ТЕСН.
  • Універсальні латки AL PURPOSE розроблені спеціально для ремонту радіальних і діагональних шин. Спеціальний склад латки і потовщена гума протистоять деформацій.
  • Якщо при роботі з матеріалами Ви будете неухильно слідувати інструкціям, ремонтований ділянку збережеться без всяких проблем на все життя камери або шини.
Ремонт камер латками TECH: Детальна технологія ремонту

1. Позначте пошкодження за допомогою маркувального крейди № 951.

2. Якщо це поріз, то його необхідно обов'язково обробити, закруглити краю порізу для предотварщенія збільшення розриву в подальшому.

3. Очистіть ремонтовану область за допомогою очищувача-знежирювачах №704 (Rub-0-Matic) і тканини, яка не містить ворс.

4. Виберіть відповідну латку для ремонту пошкодження на камері. Латка повинна перек-ву розміри пошкодження на 15 мм з усіх боків.

5. Прикладіть латку по центру пошкодження і відзначте навколо неї область на 15 мм більше розміру латки для механічної обробки камери.

6. Обробіть ремонтовану область механічно. Це необхідно для видалення технологічних нерівностей і верхнього шару поверхні камери. При обробці використовуйте інструмент, швидкість обертання якого не перевищує 5000 об / хв (пневмошерохо-вальний машинку S1036) і шліфувальний круг S2032 спільно з поліуретанової вставкою S2033.

7. Після механічної обробки (шероховки камери), нанесіть на тканину очищувач-обезжириватель № 704 (Rub-0-Matic) і обробіть місце пошкодження, рухаючись від центру ремонтованої області до країв. Повторіть цю процедуру стільки разів, скільки потрібно для якісного очищення ремонтованої поверхні. Дайте очищувачу-знежирювачем 3-4 хвилини для повного висихання.

8. Нанесіть тонкий шар вулканізаційної рідини № 760 (Chemical Vulcanizing Fluid) від центру ремонтованої області до країв. Не наносіть додатковий шар вулканізаційної рідини, так як це тільки збільшить час його висихання. Дайте вулканізаційної рідини приблизно 3-4 хвилини для того, щоб вона повністю висохла.

9. Частково видаляти з латки захисну плівку синього кольору і звільніть сірий шар гуми. Це дозволить, брати латку, не торкаючись руками сірого шару.

10. Розташуйте латку по центру пошкодження і притисніть її великим пальцем до камери.

11. Ретельно прікатайте латку за допомогою ролика закаточного № 936 (Stitcher) від центру до країв.

12. Видаліть прозору поліетиленову плівку з латки і обробіть відремонтоване місце тальком № 706 (Tire Talk). Це запобігатиме прилипанню сірого шару латки до внутрішньої сторони шини.
Увага! Якщо камера містить у своєму складі хлорид кальцію, то спочатку вимийте камеру з милом, промийте водою і тільки після цього наносьте знежирювальну рідину № 704 (Rub-0-Matic).



  версія для друку  догори  
Прайс та швидке замовлення Доставка дилери, де купити Контакти

пїЅпїЅ-пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ пїЅ 2013 | пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ пїЅ пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ - ABC.NET.UA   tech@amtech.com.ua
 
× пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ:
usd   euro   грн