TECH пїЅпїЅ-пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ
Україна, м. Київ, вул. Сім'ї Сосніних, 9
044 501 4047
рус | укр

 
 
Шиноремонт TECH Інструмент Грузики вентили Обладнання для шиномонтажу Обладнання для СТО Автомастила RM 04 - Ремонт проколів шин грибками UNI SEAL ULTRA № 250-UL І №251-UL Контакти Про компанію Де купити Доставка Новини Акції
 

Додатково
Прайс та швидке замовленняПрайс та швидке замовлення
Каталоги в ПДФКаталоги в ПДФ
ТехнологіїТехнології
ФотогалереїФотогалереї
СтаттіСтатті

Підписка на новини



RM 04 - Ремонт проколів шин грибками UNI SEAL ULTRA № 250-UL І №251-UL


Ремонт пошкоджень шин успішно проводиться за технологією холодної (хімічної) вулканізації за допомогою грибків UNI-SEAL.
Ці грибки ідеально підходять для ремонту коліс під час процесу відновлення протектора і можуть використовуватися на всіх радіальних і діагональних шинах.

  • Грибки 250UL і 251UL рекомендуються для ремонту проколів діаметром 3 мм і 6 мм відповідно в протекторі, боковині і плечовій зоні всіх стандартних легкових і вантажних шин.
  • У високошвидкісних шинах з індексом швидкості «Н» і вище, рекомендується ремонт грибками ТІЛЬКИ в області протектора з максимальним діаметром пошкодження 6 мм.
  • Ніжка і капелюшок грибка покриті спеціальним адгезивним сірим шаром, необхідним при холодної вулканізації. Цей шар забезпечує повну герметичність і надійну вулканізацію.
  • Він покритий синьою захисною плівкою, яку легко видалити.
  • Металевий стрижень надійно закріплений в ніжці грибка і забезпечує його легку установку.
  • Технологія ремонту проколів шин Tech передбачає обов'язкове використання спеціальних карбідних фрез для зачистки металлокорда і підготовки отвору перед установкою грибків.
Ремонт проколів шин. Детальна технологія ремонту колеса грибком TECH UNI SEAL

1. Позначте місце пошкодження шини із зовнішнього і внутрішнього боку за допомогою маркувального крейди № 951.

2. Видалити предмет, що послужив причиною проколу, а потім досліджуйте шину на предмет розшарування корду.

3. Дослідіть пошкодження з зовнішньої і внутрішньої сторони шини за допомогою спірального шила № 915 (Spiral Cement Tool). Перевірте кут і глибину проколу зовні і зсередини. Якщо в прокол входить ТІЛЬКИ загострена (конусна) частину спірального шила, то його діаметр 3 мм (ремонтується грибком №250UL див. Малюнок А). Якщо в прокол входить основна частина шила, то його діаметр 6 мм (ремонтується грибком № 251UL, див. Малюнок В).

4. Якщо кут пошкодження перевищує 25%, то такий прокол ремонтується тільки подвійним методом за допомогою кілочка і пластиру (див. RM-05).

5. Нанесіть аерозольний очищувач-обезжириватель № 704 (Rub-0-Matic) на зазначену область шини. Поки вона ще волога, видаліть бруд скребком № 933 (Rubber Scraper). Повторіть цю процедуру як мінімум 2-3 рази.

6. Зіставте центр грибка з центром пошкодження і обведіть його окружність маркіровочноим крейдою № 951 на відстані приблизно 15 мм від країв для механічної обробки шини.

7. Обробіть зазначену область абразивної півсферою RH 104-RH-106 спільно з поліуретанової вставкою RH-152. Швидкість обертання шероховальний інструменту не повинна перевищувати 5000 об / хв. (Використовуйте пневмошероховальную машинку S1036). За такої операції користуйтеся захисними окулярами.

8. Підготуйте місце пошкодження за допомогою карбідної фрези N ° 270 (270р) або № 271 (271Р) (Carbide Cutter, з внутрішньої сторони (швидкість обертання дрилі при обробці проколу не повинна перевищувати 1200 об / хв). Використовуйте обертання за годинниковою стрілкою. Повторіть цю процедуру, як мінімум, три рази. Повторіть цю процедуру з зовнішнього боку. за такої операції користуйтеся захисними окулярами.

9. Коли ремонтуєте нижню або верхню частину бічної поверхні, обробіть пошкодження тільки з зовнішньої сторони шини мінімум 3 рази. Правильно виберіть кут при обробці.

10. Очистіть пилососом оброблену область для видалення металевої стружки і гумового пилу.

11. Нанесіть на тканину очищувач-обезжириватель №704 (Rub-0-Matic) і очистіть місце пошкодження, рухаючись від центру ремонтованої області до країв. Повторіть цю процедуру стільки разів, скільки потрібно для якісного очищення ремонтованої поверхні. Дайте очстістітелю-знежирювачем 3-4 хвилини для того, щоб повністю висохнути. При очищенні щіткою злегка обмітаючи область ремонту зверху вниз. Повторіть цю процедуру 2-3 рази.

12. Нанесіть вулканізаційних рідина № 760 (Chemical Vulcanizing Fluid) всередину проколу по всій його довжині за допомогою спірального шила N "915 (Spiral Cement Tool), повертаючи шило за годинниковою стрілкою. Повторіть цю процедуру від 3 до 5 разів. Залиште шило в проколі до тих пір, поки не перейдете до виконання пункту 17.

13. Нанесіть тонкий шар вулканізаційної рідини No 760 (Chemical Vulcanizing Fluid) на оброблену поверхню. Дайте вулканізаційної рідини приблизно 3-4 хвилини для того, щоб вона повністю висохла. При роботі в приміщенні з високою вологістю або низькою температурою необхідно збільшити час висихання.

14. Видаліть синю захисну плівку з ніжки гриба.

15. Частково зніміть синю захисну плівку з підкладки грибка і звільніть сірий шар гуми. Це дозволить брати підкладку, що не ка-саясь руками сірого шару гуми, а також пре-дотвратіть передчасне приклеювання, поки грибок не буде поставлений на місце.

16. Нанесіть вулканізаційних рідина № 760 (Chemical Vulcanizing Fluid) на ніжку грибка. Тримайте грибок горизонтально, щоб вулканізаційна рідина не стікала на підкладку.

17. Видаліть спіральне шило і вставте грибок в пошкодження з внутрішнього боку шини.

18. Затисніть плоскогубцями металевий тримач із зовнішнього боку шини і витягніть ніжку грибка. Якщо металевий тримач відокремиться від ніжки, коли вона вийде з проколу, затисніть її плоскогубцями і тягніть до повної установки грибка.

19. Натисніть на грибок великим пальцем, притискаючи капелюшок від центру до країв.

20. Ретельно прікатайте капелюшок гриба за допомогою ролика закаточного No 936 (Stitcher) від центру до країв.

21. Остаточно видалити синю захисну плівку і прікатайте роликом краю капелюшки грибка.

22. Видаліть прозору поліетиленову захисну плівку.

23. При ремонті безкамерної шини нанесіть внутрісторонній ущільнювач №738 (Security Coat) по периметру капелюшки грибка і на решту оброблену поверхню. При ремонті камерної шини, нанесіть тальк N "706 (Tire Talk), щоб уникнути злипання країв капелюшка грибка і камери.

24. Відріжте виступаючу частину ніжки грибка на 3 мм вище рівня поверхні шини. Ремонт завершено. Шина готова до експлуатації.
Примітка: При ремонті радіальних шин використовуйте карбідну фрезу № 270 або № 270Р з грибком № 250UL, а також карбідну фрезу № 271 або № 271Р з грибком № 251UL Для діагональних шин вам знадобиться фреза № 261, яку слід використовувати тільки з грибком №261. UL. При використанні діагональних фрез вам необхідно обробити пошкодження лише з внутрішньої сторони шини.



  версія для друку  догори  
Прайс та швидке замовлення Доставка дилери, де купити Контакти

пїЅпїЅ-пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ пїЅ 2013 | пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ пїЅ пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ - ABC.NET.UA   tech@amtech.com.ua
 
× пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ:
usd   euro   грн