Ремонт пошкоджень шин успішно проводиться за технологією холодної (хімічної) вулканізації за допомогою грибків UNI-SEAL.
Ці грибки ідеально підходять для ремонту коліс під час процесу відновлення протектора і можуть використовуватися на всіх радіальних і діагональних шинах.
Ремонт проколів шин. Детальна технологія ремонту колеса грибком TECH UNI SEAL
|
1. Позначте місце пошкодження шини із зовнішнього і внутрішнього боку за допомогою маркувального крейди № 951. | 2. Видалити предмет, що послужив причиною проколу, а потім досліджуйте шину на предмет розшарування корду. |
3. Дослідіть пошкодження з зовнішньої і внутрішньої сторони шини за допомогою спірального шила № 915 (Spiral Cement Tool). Перевірте кут і глибину проколу зовні і зсередини. Якщо в прокол входить ТІЛЬКИ загострена (конусна) частину спірального шила, то його діаметр 3 мм (ремонтується грибком №250UL див. Малюнок А). Якщо в прокол входить основна частина шила, то його діаметр 6 мм (ремонтується грибком № 251UL, див. Малюнок В). | 4. Якщо кут пошкодження перевищує 25%, то такий прокол ремонтується тільки подвійним методом за допомогою кілочка і пластиру (див. RM-05). |
5. Нанесіть аерозольний очищувач-обезжириватель № 704 (Rub-0-Matic) на зазначену область шини. Поки вона ще волога, видаліть бруд скребком № 933 (Rubber Scraper). Повторіть цю процедуру як мінімум 2-3 рази. | 6. Зіставте центр грибка з центром пошкодження і обведіть його окружність маркіровочноим крейдою № 951 на відстані приблизно 15 мм від країв для механічної обробки шини. |
7. Обробіть зазначену область абразивної півсферою RH 104-RH-106 спільно з поліуретанової вставкою RH-152. Швидкість обертання шероховальний інструменту не повинна перевищувати 5000 об / хв. (Використовуйте пневмошероховальную машинку S1036). За такої операції користуйтеся захисними окулярами. | 8. Підготуйте місце пошкодження за допомогою карбідної фрези N ° 270 (270р) або № 271 (271Р) (Carbide Cutter, з внутрішньої сторони (швидкість обертання дрилі при обробці проколу не повинна перевищувати 1200 об / хв). Використовуйте обертання за годинниковою стрілкою. Повторіть цю процедуру, як мінімум, три рази. Повторіть цю процедуру з зовнішнього боку. за такої операції користуйтеся захисними окулярами. |
9. Коли ремонтуєте нижню або верхню частину бічної поверхні, обробіть пошкодження тільки з зовнішньої сторони шини мінімум 3 рази. Правильно виберіть кут при обробці. | 10. Очистіть пилососом оброблену область для видалення металевої стружки і гумового пилу. |
11. Нанесіть на тканину очищувач-обезжириватель №704 (Rub-0-Matic) і очистіть місце пошкодження, рухаючись від центру ремонтованої області до країв. Повторіть цю процедуру стільки разів, скільки потрібно для якісного очищення ремонтованої поверхні. Дайте очстістітелю-знежирювачем 3-4 хвилини для того, щоб повністю висохнути. При очищенні щіткою злегка обмітаючи область ремонту зверху вниз. Повторіть цю процедуру 2-3 рази. | 12. Нанесіть вулканізаційних рідина № 760 (Chemical Vulcanizing Fluid) всередину проколу по всій його довжині за допомогою спірального шила N "915 (Spiral Cement Tool), повертаючи шило за годинниковою стрілкою. Повторіть цю процедуру від 3 до 5 разів. Залиште шило в проколі до тих пір, поки не перейдете до виконання пункту 17. |
13. Нанесіть тонкий шар вулканізаційної рідини No 760 (Chemical Vulcanizing Fluid) на оброблену поверхню. Дайте вулканізаційної рідини приблизно 3-4 хвилини для того, щоб вона повністю висохла. При роботі в приміщенні з високою вологістю або низькою температурою необхідно збільшити час висихання. | 14. Видаліть синю захисну плівку з ніжки гриба. |
15. Частково зніміть синю захисну плівку з підкладки грибка і звільніть сірий шар гуми. Це дозволить брати підкладку, що не ка-саясь руками сірого шару гуми, а також пре-дотвратіть передчасне приклеювання, поки грибок не буде поставлений на місце. | 16. Нанесіть вулканізаційних рідина № 760 (Chemical Vulcanizing Fluid) на ніжку грибка. Тримайте грибок горизонтально, щоб вулканізаційна рідина не стікала на підкладку. |
17. Видаліть спіральне шило і вставте грибок в пошкодження з внутрішнього боку шини. | 18. Затисніть плоскогубцями металевий тримач із зовнішнього боку шини і витягніть ніжку грибка. Якщо металевий тримач відокремиться від ніжки, коли вона вийде з проколу, затисніть її плоскогубцями і тягніть до повної установки грибка. |
19. Натисніть на грибок великим пальцем, притискаючи капелюшок від центру до країв. | 20. Ретельно прікатайте капелюшок гриба за допомогою ролика закаточного No 936 (Stitcher) від центру до країв. |
21. Остаточно видалити синю захисну плівку і прікатайте роликом краю капелюшки грибка. | 22. Видаліть прозору поліетиленову захисну плівку. |
23. При ремонті безкамерної шини нанесіть внутрісторонній ущільнювач №738 (Security Coat) по периметру капелюшки грибка і на решту оброблену поверхню. При ремонті камерної шини, нанесіть тальк N "706 (Tire Talk), щоб уникнути злипання країв капелюшка грибка і камери. | 24. Відріжте виступаючу частину ніжки грибка на 3 мм вище рівня поверхні шини. Ремонт завершено. Шина готова до експлуатації. Примітка: При ремонті радіальних шин використовуйте карбідну фрезу № 270 або № 270Р з грибком № 250UL, а також карбідну фрезу № 271 або № 271Р з грибком № 251UL Для діагональних шин вам знадобиться фреза № 261, яку слід використовувати тільки з грибком №261. UL. При використанні діагональних фрез вам необхідно обробити пошкодження лише з внутрішньої сторони шини. |