Ми наводимо на цій сторінці сайту технологічну інструкцію з використання комбінованої технології шиноремонту пластирами CENTECH для професійного ремонту складних пошкоджень, включаючи бічні порізи шин, розриви з множинним пошкодженням корду, розшарування, грижі та ін.
Ремонт порізів шин і ремонт грижі пластирами TECH. подробиці технології
1. Уважно огляньте гуму з зовнішньої і внутрішньої сторони, знайдіть пошкодження, визначте, чи підлягає вона ремонту. Зона огляду повинна бути добре освітлена. | 2. Знайдіть і відзначте всі пошкодження зсередини і зовні шини. Видаліть зсередини все сторонні предмети. |
3. Визначте розмір пошкодження і можливе розшарування корду за допомогою спірально-го шила з тупим кінцем. | 4. Виміряйте відстань між краєм борту шини і краєм пошкодження. Пошкодження не повинно знаходитися близько до місця посадки на диск (в неремонтіруемих зоні шини А-В). |
5. Скористайтеся таблицею визначення неремонтіруемих області Centech Limitations Chart при виборі пластирів для радіальних шин. | 6. Виміряйте довжину і ширину пошкодження. Скористайтеся таблицею Centech Limitations Chart і визначте, чи підлягає дане пошкодження ремонту. Кількість шарів пошкодженого корду визначає ширину пошкодження. Якщо пошкоджені одна або дві нитки корду, вони повинні бути видалені на всю довжину пошкодження. |
7. Нанесіть на тканину очищувач-обезжіріваріватель № 704 (Rub-0-Matic) на зазначену область шини. Очистіть ремонтовану область зсередини шини. | 8. Поки зазначена область ще волога, видаліть забруднюючі субстанції скребком № 933 (Rubber Scraper). |
9. Нанесіть на тканину очищувач-обезжіріваріватель № 704 (Rub-0-Matic) на зазначену область шини і очистіть місце пошкодження з зовнішньої сторони шини. | 10. Видаліть гуму в місці пошкодження за допомогою низькооборотної пневмошероховательной машинки S-1036 (максимальна швидкість обертання 5000 об / хв) або S-1032 (максимальна швидкість обертання 2500 об / хв) і фрези для вибірки гуми S-2045 або S-2046. Увага! При виконанні даного пункту намагайтеся не торкатися сталевих ниток корду ріжучим інструментом, щоб не пошкодити їх. Іншим способом швидкого видалення гуми є використання шероховальний кола RUBBERHOG з зернистістю № 390 SSG. |
11. Видаліть за допомогою капсулированной щітки S-890 або S-897 на низькооборотної пневмошероховальной машинці S-1036 залишилася гуму між нитками корду в порізі так, щоб оголилися тільки ті нитки корду, які пошкоджені по всій довжині порізу. При цьому капсулована щітка не ушкоджує нитки корду. | 12. Усі пошкоджені і іржаві нитки корду необхідно видалити (вони будуть видні після видалення гуми). мальная швидкість обертання 2500 об / хв) і фрези для вибірки гуми S-2045 або S-2046. Увага! При виконанні даного пункту намагайтеся не торкатися сталевих ниток корду ріжучим інструментом, щоб не пошкодити їх. Іншим способом швидкого видалення гуми є використання шероховальний кола RUBBERHOG з зернистістю № 390 SSG. |
13. Відокремити пошкоджені нитки металлокорда від гуми в місці пошкодження за допомогою ножа № 940 або № 941 (Tech Skiving Knife). | 14. Встановіть на пневмошероховальной машинці S1039 карбідну фрезу № 280 (Tech Mini Carbide Burr). Розмістіть фрезу під кутом 90 ° до нитки корду (при мінімальній швидкості обертання - 20000 обертів на хвилину) і обріжте всі кінці пошкоджених ниток |
15. Якщо пошкоджено велику кількість ниток металокорду, для їх обробки використовуйте бор-фрезу карбідну № 283, після чого зашліфуйте шліфувальним конусом з оксиду алюмінію S-872 на високооборотній пневмошероховальной машинці S-1039 (при мінімальній швидкості обертання - 20000 об / хв). | 16. Обробіть краю порізу всередині шини за допомогою металевої щітки S-892 і низькооборотної пневмошероховальной машинки S1032 або S1036, щоб надати їм необхідну шорстку текстуру. Не використовуйте високооборотний інструмент, так як можливо підгоряння гуми. |
17. Обробіть поверхню порізу за допомогою абразивного кола RH304 з розміром зерна 230SSG і низькооборотної пневмошероховальной машинки S1036 (максимальна швидкість обертання 5000 об / хв), розташувавши коло під кутом 45 ° до пошкодження. Це необхідно для додання шорсткості на внутрішній поверхні порізу. Коло при обробці не повинен стикатися з нитками металлокорда, щоб не пошкодити їх. | 18. Обробіть поверхню навколо вирізу за допомогою абразивного кола RH304 по периметру, в радіусі приблизно від 40 до 50 мм. Швидкість обертання пневмошероховальной машинки S1036 при обробці не повинна перевищувати 5000 об / хв. |
19. Виміряйте довжину і ширину вже підготовленого до ремонту пошкодження для правильного вибору пластиру. | 20. На даному малюнку показано, як правильно вимірювати розміри ушкодження. Довжина вимірюється по вертикалі в напрямку від борта до борта, а ширина по горизонталі паралельно біговій доріжці. |
21. За відомостями, вказаними на бічній поверхні шини, визначте ширину профілю шини, а також, є шина камерної або безкамерної | 22. За допомогою таблиці вибору радіальних пластирів Centech Limitations Chart, а також на підставі розмірів пошкодження і типу шини визначте номер пластиру, необхідний для ремонту. |
23. Для правильного використання вулканізатора необхідно знати товщину гумового шару, який підлягає вулканізації. Виміряйте максимальну глибину порізу. Напишіть розміри на зовнішній стороні шини для подальшого використання. | 24. Позначте місце пошкодження шини із зовнішнього і внутрішнього боку за допомогою маркувального крейди № 951. Проведіть осі-ші лінії по центру пошкодження, щоб легше можна було відцентрувати пластир. |
25. Використовуючи осьові лінії (дивись пункт 24), розташуйте обраний Вами заздалегідь пластир, (дивись пункт 22), по центру пошкодження. Обведіть периметр пластиру маркувальним крейдою № 951 приблизно на 25 мм більше розмірів пластиру. Це область для механічної обробки контурним колом. | 26. Нанесіть аерозольний очищувач-обезжириватель № 704 (Rub-0-Matic) на зазначену область шини. |
27. Поки зазначена область ще волога, видаліть всі забруднюючі субстанції скребком № 933 (Rubber Scraper). | 28. Обробіть зазначену область дрібнозернистим контурним кругом RH-102 або RH-104 спільно з поліуретанової вставкою RH-152, щоб отримати рівну шорстку текстуру для якісного прилягання пластиру. Це необхідно для збільшення площі дотику пластиру з шиною. Швидкість обертання низькооборотної пневмошероховальной машинки S1032 або S1036 при обробці не повинна перевищувати 5000 об / хв. При роботі завжди користуйтеся захисними окулярами. |
29. Очистіть пилососом оброблену область для видалення металевої стружки, дрібних частинок гуми і гумового пилу. Можна очистити місце пошкодження м'якої металевої щіткою S 892 на низькооборотної машинці з подальшим очищенням пилососом. A. При нанесенні вулканізаційної рідини № 1082 (Tech Temvulc) необхідний час висихання 15-20 хвилин (трохи більше у вологому кліматі). B. Нанесіть тонкий шар вулканізаційної рідини No 760 (Chemical Vulcanizing Fluid) на оброблену поверхню. Дайте рідини приблизно 3-4 хвилини для повного висихання (трохи більше у вологому кліматі). Якщо ремонтируемая область камерної шини оброблена до синтетичних ниток корду, нанесіть на неї 2 шари рідини і збільшити час висихання вдвічі. Важливо, щоб вулканізаційна рідина висохла повністю. | 30. Нанесіть на тканину очищувач-обезжириватель № 704 (Rub-0-Matic) і очистіть місце пошкодження, рухаючись від центру ремонтованої області до країв. Повторіть цю процедуру стільки разів, скільки потрібно для якісного очищення ремонтованої поверхні. Дайте очищувачу-знежирювачем 3-4 хвилини для повного висихання (подвійте цей час для камерних шин, якщо видно корд). |
31. Нанесіть тонкий шар вулканізаційної рідини Tech Temvulc (№ 1082) для гарячої вулканізації або Chemical Vulcanizing Fluid (№ 760) на всю оброблену область всередині шини і дайте висохнути. | 32. Нанесіть тонкий шар вулканізаційної рідини No 760 (Chemical Vulcanizing Fluid) на зазначену область зсередини шини. Дайте їй приблизно 3-4 хв для повного висихання. |
33. Частково видаліть захисну плівку синього кольору і звільніть сірий шар гуми. Це дозволить брати пластир, не торкаючись руками сірого шару. УВАГА! Не торкайтеся сірого шару пластиру щоб уникнути його забруднення. В іншому випадку це може призвести до подальшого відшарування пластиру. | 34. Нанесіть тонкий, рівний шар вулканізаційної рідини № 760 (Chemical Vulca-nizing Fluid) на сірий шар пластиру, щоб забезпечити якісне приклеювання до сирої гумі в місці пошкодження. Дайте рідини приблизно 3-4 хвилини для повного висихання. |
35. Відцентруйте пластир згідно вертикальної і горизонтальної ліній, які Ви провели від центру пошкодження (дивись пункт 26). Пластир розташовується строго по центру пошкодження. Переконайтеся в тому, що стрілка на пластирі, яка вказує напрямок корду, дійсно спрямована до борту шини. Це означає, що напрямок ниток корду в пластирі збігається з напрямком ниток корду в шині. Придавите середину пластиру великим пальцем. Примітка: перед накладенням пластиру переконайтеся, що борта шини знаходяться у вільному стані. | 36. Ретельно прікатайте пластир за допомогою ролика закаточного № 936 (Stitcher) від центру до країв. Натисніть на ролик для забезпе-чення більш щільного прилягання пластиру до шини. |
37. Зніміть залишилася синю захисну плівку з країв пластиру. Прікатайте весь пластир роликом рухами від центру до країв. | 38. Видаліть прозору поліетиленову плівку з пластиру. Примітка: ніколи не накладайте бавовняні вентиляційні нитки на пошкодження радіальних шин. Волога може потрапити до вентиляційних отворів і корд буде схильний до корозії. Це робиться ТІЛЬКИ на діагональних шинах для зняття тиску з шару корду (всередині пошкодженої частини корду діагональні шини при вулканізації накопичується повітря). |
39. Наріжте достатню кількість смужок гуми для гарячої вулканізації (Tech Vul-Gum) шириною 1 см. Для найбільш якісного заповнення пошкодження нагрійте гуму до температури 49 ° - 55 ° С. | 40. зробити за допомогою ролика № 936 (Stitcher), щоб зняти тиск з корду. |
41. Завершіть процес заповнення пошкодженого місця роликом N "936 (Stitcher). Ністю шини. Найбільша товщина шару сирої гуми повинна знаходитися по центру пошкодженого місця і зменшуватися до його краях. УВАГА! Щоб уникнути випадання мікроконденсата на сталевих нитках корду в радіальних шинах не рекомендується працювати в сирих, неопалюваних приміщеннях, так як це може призвести до внутрішньої корозії ниток металокорду. | 42. Поріз повинен бути заповнений сирої гумою так, щоб вона виступала на 6-9 мм над поверхнею шини. Найбільша товщина шару сирої гуми повинна знаходитися по центру пошкодженого місця і зменшуватися до його краях. УВАГА! Щоб уникнути випадання мікроконденсата на сталевих нитках корду в радіальних шинах не рекомендується працювати в сирих, неопалюваних приміщеннях, так як це може призвести до внутрішньої корозії ниток металокорду. |
43. Приклад: товщина смужки сирої гуми 6 мм, глибина різу - 10 мм, товщина шару сирої гуми над поверхнею шини - 6мм. Разом - 22 мм. Для вулканізації кожних 3 мм сирої гуми при температурі 149 ° С (робоча температура вулканізатора) потрібно 10 хвилин. Тому 7 x 10 = 70 хвилин. При підрахунку часу вулканізації необхідно підсумовувати товщину платформи, глибину порізу, товщину шару сирої гуми, що виступає над поверхнею шини (як в даному прикладі). При використанні сирої гуми Tech Vul-Gum потрібно 10 хвилин для вулканізації кожних 3 мм при температурі 149 ° С. При використанні вулканізатора потрібно обов'язково визначити час нагрівання вулканізатора до робочої температури. Необхідно розрахувати час вулканізації таким чином, щоб пройшов процес вулканізації і не було перепалювання гуми. | 44. Встановіть шину на вулканізатор. |
45. Після вулканізації вийміть з вулканізатора і дайте їй охолонути. Перевірте якість ремонту. | 46. При ремонті безкамерної шини нанесіть внутрісторонній ущільнювач № 738 (Security Coat) по периметру плстиря і на решту оброблену поверхню. При висиханні ущільнювач чорніє. Якщо ремонтуєте камерну шину, обробіть відремонтоване місце тальком № 706 (Tire Talk). Це запобіжить злипання сірого шару на краях пластиру і камери. |
47. Обробіть місце ремонту шини зовні дрібнозернистим шліфувальним кругом S2032 спільно з поліуретанової вставкою S2033. Швидкість обертання пневмошероховальной машинки S1036 при обробці не повинна перевищувати 5000 об / хв. Обробіть таким чином, щоб поверхня шини стала рівною. Обробку проводите рухами від центру пошкодження до країв. Ця операція носить косметичний характер. | 48. Шина готова до експлуатації. Якщо ремонт був виконаний при дотриманні цієї інструкції, то шина прослужить до зносу протектора, навіть при його багаторазовому відновленні. має перевищувати 5000 об/хв. Обробіть таким чином, щоб поверхня шини стала рівною. Обробку робіть рухами від центру пошкодження до країв. Ця операція має косметичний характер. |