Дана технологічна інструкція та послідовність технологічних операцій по ремонту протектора проілюстровані фото і відео матеріалами - потрібно працювати правильно, і якість ремонту гарантовано.
1. Уважно огляньте гуму з зовнішньої і внутрішньої сторони, знайдіть пошкодження, щоб визначити, чи підлягає вона ремонту. Зона огляду повинна бути добре освітлена. Примітка: шина не ремонтується, якщо є одне з наступних пошкоджень: шина експлуатувалася в спущеному стані. Пошкодження шини знаходяться за межами ремонтопридатності. Нитки корду видно, деформовані або порвані. Бічна поверхня або протектор мають тріщину до самого корду. Є сильне стирання бічній поверхні, через яке видно корд. Якщо є кілька ушкоджень, які руйнують одну і ту ж нитку (або нитки) корду на радіальній шині. | 2. При огляді знайдіть і позначте маркувальним дрібному № 951 всі пошкодження зсередини і зовні шини. |
3. Видаліть з шини все сторонні предмети, якщо вони є. | 4. Визначте розмір пошкодження і можливе розшарування корду за допомогою спірально-го шила з тупим кінцем. |
5. Виміряйте з внутрішньої сторони шини максимальний розмір пошкодження, а потім перевірте по таблиці CENTECH Limitations Chart, чи підлягає шина ремонту. | 6. Нанесіть аерозольний очищувач-обезжириватель No 704 (Rub-O-Matic) на зазначену область і очистіть ремонтовану область зсередини шини. |
7.Пока зазначена область ще волога, видаліть забруднюючі субстанції скребком № 933 (Rubber Scraper). | 8. Видаліть гуму з зовнішньої сторони шини в місці пошкодження за допомогою низькооборотної пневмошероховальной машинки S-1036 (максимальна швидкість обертання 5000 об / хв) або S-1032 (максимальна швидкість обертання 2500 об / хв) і насадок S-2045 або S-2046 до появи корду. УВАГА! Намагайтеся не торкатися сталевих ниток корду ріжучим інструментом, щоб не пошкодити їх при виконанні даного пункту. |
9. Відріжте за допомогою бор-фрези карбідної № 284 (Carbide Router) на високооборотній пневмошероховальной машинці S-1034 або S1039 (при мінімальній швидкості обертання 20000 об / хв.) Усі кінці пошкоджених ниток корду. Розмістіть фрезу під кутом 90 ° до нитки корду. Нитки сталевого корду повинні бути відрізані до самої гуми. Переконайтеся, що всі іржаві або бовтаються нитки видалені. | 10. Використовуючи шліфувальний конус з оксиду алюмінію S-872 на високооборотній пневмошероховальной машинці S-1034 або S-1039 (при мінімальній швидкості обертання 20000 оборотів в хвилину), обробіть всі розпустилися нитки сталевого корду до самої гуми в місці пошкодження. При цьому дійте з перервами, щоб не сталося перепалювання гуми. |
11. Видаліть всі нерівності за допомогою шероховальний кульки RUBBERHOG RH-553 з розміром зерна 390SSG на низькооборотної пневмошероховальной машинці S-1036 (максимальна швидкість обертання 5000 об / хв) або S-1032 (максимальна швидкість обертання 2500 об / хв). | 12. Для отримання необхідної текстури, обробіть пошкодження із зовнішнього боку шини за допомогою шероховальний кульки RUBBERHOG RH-551 з розміром зерна 230SSG на низькооборотної пневмошероховальной машинці S-1036 (максимальна швидкість обертання 5000 об / хв) або S-1032 (максимальна швидкість обертання 2500 об / хв). Тримайте кулька під кутом 45 °. |
13. Обробіть краю порізу всередині шини за допомогою короткої металевої щітки S892 і низькооборотної пневмошероховальной машинки S1032 або S1036, щоб надати їм необхідну шорстку текстуру, так як при використанні інструменту на високооборотній пневмошероховальной машинці відбувається пригорання гуми. Тримайте щітку під кутом 90 °. | 14. Обробіть гуму з зовнішньої сторони навколо ушкодження по периметру (від 40 до 50 мм) контурним кругом RH-102 спільно з поліуретанової вставкою RH-152. Швидкість обертання пневмошероховальной машинки при обробці не повинна перевищувати 5000 об / хв. |
15. При ремонті пошкоджень в протекторі для кращого подальшого приклеювання Вулканізуючий гуми використовуйте шероховальний олівець RH-625 для обробки канавок протектора. Швидкість обертання пневмошероховальной машинки при обробці не повинна перевищувати 5000 об / хв.. | 16. Вам необхідно знати товщину гумового шару, який підлягає вулканізації. Тому виміряйте максимальну глибину порізу. Напишіть розміри на зовнішній стороні шини для подальшого використання вулканізатора. |
17. Виміряйте максимальне поперечний переріз пошкодженого корду, а не максимальне пошкодження гуми. | 18. За відомостями, вказаними на бічній поверхні шини, визначте ширину профілю шини, а також, чи є шина камерної або безкамерної. |
19. За допомогою таблиці для вибору радіальних пластирів Centech Limitations Chart визначте номер пластиру, необхідного для ремонту даного ушкодження. | 20. Обробіть гуму з внутрішньої сторони навколо ушкодження по периметру (від 40 до 50 мм) контурним кругом RH-102 спільно з поліуретанової вставкою RH-152. Швидкість обертання пневмошероховальной машинки при обробці не повинна перевищувати 5000 об / хв. |
21. Очистіть пилососом оброблену область для видалення металевої стружки, дрібних частинок гуми і гумового пилу. Можна очистити місце пошкодження м'якої металевої щіткою на низькооборотної пневмошероховальной машинці з подальшим очищенням пилососом. | 22. Нанесіть на тканину очищувач-обезжириватель № 704 (Rub-0-Matic) і очистіть місце пошкодження, рухаючись від центру ремонтованої області до країв. Повторіть цю процедуру стільки разів, скільки потрібно для гарної очищення ремонтованої поверхні. Дайте очищувачу знежирювачем 3-4 хвилини для повного висихання (подвійте цей час для камерних шин, якщо видно корд). |
23. Нанесіть тонкий шар рідини для гарячої вулканізації Tech Temvulc (N ° +1082) або вулканізаційної рідини Chemical Vulcanizing Fluid (№ 760) на всю оброблену область всередині шини і дайте висохнути. При нанесенні вулканізаційної рідини № 1082 (Tech Temvulc) необхідний час висихання 15-20 хвилин (трохи більше у вологому кліматі). Нанесіть тонкий шар вулканізаційної рідини No 760 (Chemical Vulcanizing Fluid) на оброблену поверхню. Дайте їй приблизно 3-4 хвилини для повного висихання (трохи більше у вологому кліматі). При ремонті камерної шини, якщо пошкодження оброблено до синтетичних ниток корду, нанесіть на неї 2 шари рідини і збільшити час висихання вдвічі. | 24. Приготуйте сиру гуму (Tech Vul-Gum) для використання. Наріжте достатню кількість смужок гуми шириною 1 см для гарячої вулканізації (Tech Vul-Gum) щоб заповнити пошкодження. Попередньо нагрійте гуму до температури 49 ° - 55 ° С. |
25. Виріжте платформу з сирої гуми (Tech Vul-Gum) товщиною 3 мм, розміром на 25 мм більше, ніж розміри обробленого пошкодження всередині шини. Розмістіть платформу по центру порізу і притисніть її великим пальцем. | 26. Ретельно прікатайте платформу за допомогою ролика закаточного № 936 (Stitcher) від центру до країв. центру пошкодженого місця і зменшуватися до його краях. УВАГА! Щоб уникнути випадання мікроконденсата на сталевих нитках корду в радіальних шинах не рекомендується працювати в сирих, неопалюваних приміщеннях, так як це може призвести до внутрішньої корозії ниток металокорду . |
27. Випрессуйте смужки сирої гуми в пошкодження за допомогою інструменту для укладання сирої гуми № 985 якомога більше компактно. Використовуйте цей інструмент в тих місцях, де це неможливо зробити за допомогою ролика № 936 (Stitcher), щоб зняти тиск з корду. Примітка: ніколи не накладайте бавовняні вентиляційні нитки на пошкодження радіальних шин. Волога може потрапити до вентиляційних отворів і корд піддасться корозії. Це робиться ТІЛЬКИ на діагональних шинах для зняття тиску з шару корду (всередині пошкодженої частини корду діагональні шини при вулканізації накопичується повітря). | 28. Завершіть процес заповнення пошкодженого місця сирої гумою роликом №o 936 (Stitcher). Уникайте розтягування смуг гуми. |
| 30. Канавки протектора в місці ремонту заповніть шматочками гуми, щоб сира гума в процесі вулканізації не розтікалася по малюнку протектора і не вулканізованої його. Якщо канавка велика, можна використовувати гіпс або алюмінієву фольгу як блокуючого матеріалу. |
31. Зніміть з сирої гуми захисну поліетиленову плівку. | 31. Зніміть з сирої гуми захисну поліетиленову плівку. 32. Приклад: товщина смужки сирої гуми 3 мм, глибина порізу - 25 мм, товщина шару сирої гуми над поверхнею покришки 3 мм. Разом - 31 мм. Для вулканізації кожних 3 мм сирої гуми при температурі 149 ° С (робоча температура вулканізатора) потрібно 10 хвилин. Тому 10 x 10 = 100 хвилин. При використанні сирої гуми Tech Vul-Gum потрібно 10 хвилин для вулканізації кожних 3 мм при температурі 149 ° С. При використанні вулканізатора потрібно обов'язково визначити час нагрівання вулканізатора до робочої температури. Необхідно розрахувати час вулканізації таким чином, щоб повністю пройшов процес вулканізації і не було перепалювання гуми. |
33. Встановіть вулканізатор на шину, попередньо переконавшись, що нагрівальні елементи знаходяться по центру порізу зовні і всередині шини. Встановіть пневмопріжім на вулканізатор, приєднавши лінію подачі повітря. | 34. Подайте тиск повітря не більше 2 атм. Якщо Ви використовуєте ручної вулканізатор без пневмоприжимом. то Вам необхідно знову затягнути його через 5-10 хвилин після початку процесу вулканізації. |
35. Після закінчення процесу від'єднайте лінію подачі повітря і зніміть вулканізатор з шини. Дайте шині охолонути, а потім, використовуючи ніж, відріжте залишки гуми. Це звичайно не потрібно, якщо Ви використовуєте вулканізатор з пневмоприжимом. | 36. Використовуючи наведені Вами лінії (дивись пункт 2), прикладіть пластир, обраний заздалегідь (дивись пункт 19) на пошкодження по центру. Обведіть периметр пластиру маркувальним крейдою № 951 приблизно на 25 мм більше розмірів пластиру. Це область для механічної обробки контурним колом. |
37. Нанесіть аерозольний очищувач № 704 (Rub-0-Matic) на зазначену область шини. | 38. Поки зазначена область ще волога, видаліть забруднюючі субстанції скребком № 933 (Rubber Scraper) |
39. Обробіть зазначену область до рівної поверхні дрібнозернистим контурним кругом RH-102 або RH-104 спільно з поліуретанової вставкою RH-152. Швидкість обертання пневмошероховальной машинки S1036 при обробці не повинна перевищувати 5000 об / хв. Це необхідно для збільшення площі дотику пластиру з шиною. | 40. Очистіть пилососом оброблену область від металевої стружки, дрібних частинок гуми і гумового пилу |
41. Нанесіть на тканину очищувач обезжириватель No 704 (Rub-0-Matic) і обробіть місце пошкодження, рухаючись від центру ремонтованої області до країв. Повторіть цю процедуру стільки разів, скільки потрібно для якісного очищення ремонтованої поверхні. Дайте очищувачу знежирювачем 3-4 хвилини для повного висихання (подвійте цей час для камерних шин). | 42. Нанесіть тонкий шар вулканізаційної рідини № 760 (Chemical Vulcanizing Fluid) на оброблену поверхню. Дайте їй приблизно 3-4 хвилини для повного висихання. При ремонті камерної шини обробіть область до синтетичних ниток корду, нанесіть на неї 2 шари рідини і збільшити час висихання вдвічі. Важливо, щоб вулканізаційна рідина висохла повністю. |
43. Частково видаліть захисну плівку синього кольору і звільніть сірий шар гуми. Це дозволить брати пластир, не торкаючись руками сірого шару. Примітка: перед накладенням пластиру переконайтеся, що борта шини знаходяться у вільному стані. | 44. Відцентруйте пластир згідно вертикальної і горизонтальної лінії, які Ви провели від центру пошкодження. Розмістіть пластир таким чином, щоб він знаходився строго по центру пошкодження. Переконайтеся в тому, що стрілка на пластирі, яка вказує напрямок корду, дійсно спрямована до борту шини. Це означає, що напрямок ниток корду в пластирі збігається з напрямком ниток корду в шині. Придавите середину пластиру великим пальцем. |
45. Ретельно прікатайте пластир за допомогою ролика № 936 (Stitcher) від центру до країв. Натисніть на ролик для забезпечення більш щільного прилягання пластиру до шини. | 46. Зніміть залишилася синю захисну плівку з країв пластиру. Прікатайте весь пластир рухами від центру до країв. |
47. Видаліть прозору поліетиленову плівку з пластиру. | 48. При ремонті безкамерної шини нанесіть внутрісторонній ущільнювач № 738 (Secu-rity Coat) по периметру пластиру на що залишилася оброблену поверхню. Якщо ремонтуєте камерну шину, обробіть місце тальком № 706 (Tire Talk). Це запобіжить злипання сірого шару на краях пластиру і камери. |
49. Видаліть шматочки гуми з канавок протектора в місці ремонту. | 50. Обробіть місце ремонту шини зовні дрібнозернистим шліфувальним кругом S2032 спільно з поліуретанової вставкою S2033. Швидкість обертання пневмошероховальной машинки S1036 при обробці не повинна перевищувати 5000 об / хв. Обробіть таким чином, щоб поверхня шини стала рівною. |
51. Якщо вулканізованої місце закриває канавку малюнка протектора Ви можете нарізати протектор заново в місці ремонту. Це забезпечить необхідну гнучкість відремонтованому місця пошкодження і виключить нагрів шини в цьому місці. Спочатку відзначте канавки маркувальним крейдою | 52. Наріжте канавки на протекторі за допомогою спеціальної машинки фірми Tech Regroover не глибше вже існуючих канавок. |
53. Шина готова до експлуатації. Якщо ремонт був виконаний при строгому дотриманні данної інструкції, то шина прослужить до зносу протектора, навіть при його багаторазовому відновленні. |