TECH пїЅпїЅ-пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ
Україна, м. Київ, вул. Сім'ї Сосніних, 9
044 501 4047
рус | укр

 
 
Шиноремонт TECH Інструмент Грузики вентили Обладнання для шиномонтажу Обладнання для СТО Автомастила RM10 - Ремонт протектора радіальних вантажних шин пластирами CENTECH Контакти Про компанію Де купити Доставка Новини Акції
 

Додатково
Прайс та швидке замовленняПрайс та швидке замовлення
Каталоги в ПДФКаталоги в ПДФ
ТехнологіїТехнології
ФотогалереїФотогалереї
СтаттіСтатті

Підписка на новини



RM10 - Ремонт протектора радіальних вантажних шин пластирами CENTECH


Дана технологічна інструкція та послідовність технологічних операцій по ремонту протектора проілюстровані фото і відео матеріалами - потрібно працювати правильно, і якість ремонту гарантовано.

  • Радіальні пластирі Centech дозволяють відремонтувати порізи шин в будь-якому місці протектора, на біговій доріжці будь-яких типів і розмірів радіальних шин.
  • Спеціальний склад і конструкція з кордом дозволяють армованому радіальному пластиру бути завжди еластичним і витримувати високі температурні навантаження, забезпечуючи якісний і надійний ремонт складних порізів і пошкоджень шин.
  • Ремонтні пластирі CENTECH мають широку номенклатуру і розміри, можуть застосовуються для ремонту шин легкових і вантажних автомобілів, а також для складних ремонтів коліс тракторів, сільськогосподарської і землерийної техніки, пасажирського автотранспорту.

Ремонт протектора вантажних шин пластирами TECH, подробиці технології ремонту

1. Уважно огляньте гуму з зовнішньої і внутрішньої сторони, знайдіть пошкодження, щоб визначити, чи підлягає вона ремонту. Зона огляду повинна бути добре освітлена. Примітка: шина не ремонтується, якщо є одне з наступних пошкоджень: шина експлуатувалася в спущеному стані. Пошкодження шини знаходяться за межами ремонтопридатності. Нитки корду видно, деформовані або порвані. Бічна поверхня або протектор мають тріщину до самого корду. Є сильне стирання бічній поверхні, через яке видно корд. Якщо є кілька ушкоджень, які руйнують одну і ту ж нитку (або нитки) корду на радіальній шині.

2. При огляді знайдіть і позначте маркувальним дрібному № 951 всі пошкодження зсередини і зовні шини.

3. Видаліть з шини все сторонні предмети, якщо вони є.

4. Визначте розмір пошкодження і можливе розшарування корду за допомогою спірально-го шила з тупим кінцем.

5. Виміряйте з внутрішньої сторони шини максимальний розмір пошкодження, а потім перевірте по таблиці CENTECH Limitations Chart, чи підлягає шина ремонту.

6. Нанесіть аерозольний очищувач-обезжириватель No 704 (Rub-O-Matic) на зазначену область і очистіть ремонтовану область зсередини шини.

7.Пока зазначена область ще волога, видаліть забруднюючі субстанції скребком № 933 (Rubber Scraper).

8. Видаліть гуму з зовнішньої сторони шини в місці пошкодження за допомогою низькооборотної пневмошероховальной машинки S-1036 (максимальна швидкість обертання 5000 об / хв) або S-1032 (максимальна швидкість обертання 2500 об / хв) і насадок S-2045 або S-2046 до появи корду.

УВАГА! Намагайтеся не торкатися сталевих ниток корду ріжучим інструментом, щоб не пошкодити їх при виконанні даного пункту.

 

9. Відріжте за допомогою бор-фрези карбідної № 284 (Carbide Router) на високооборотній пневмошероховальной машинці S-1034 або S1039 (при мінімальній швидкості обертання 20000 об / хв.) Усі кінці пошкоджених ниток корду. Розмістіть фрезу під кутом 90 ° до нитки корду. Нитки сталевого корду повинні бути відрізані до самої гуми. Переконайтеся, що всі іржаві або бовтаються нитки видалені.

10. Використовуючи шліфувальний конус з оксиду алюмінію S-872 на високооборотній пневмошероховальной машинці S-1034 або S-1039 (при мінімальній швидкості обертання 20000 оборотів в хвилину), обробіть всі розпустилися нитки сталевого корду до самої гуми в місці пошкодження. При цьому дійте з перервами, щоб не сталося перепалювання гуми.

11. Видаліть всі нерівності за допомогою шероховальний кульки RUBBERHOG RH-553 з розміром зерна 390SSG на низькооборотної пневмошероховальной машинці S-1036 (максимальна швидкість обертання 5000 об / хв) або S-1032 (максимальна швидкість обертання 2500 об / хв).

12. Для отримання необхідної текстури, обробіть пошкодження із зовнішнього боку шини за допомогою шероховальний кульки RUBBERHOG RH-551 з розміром зерна 230SSG на низькооборотної пневмошероховальной машинці S-1036 (максимальна швидкість обертання 5000 об / хв) або S-1032 (максимальна швидкість обертання 2500 об / хв). Тримайте кулька під кутом 45 °.

13. Обробіть краю порізу всередині шини за допомогою короткої металевої щітки S892 і низькооборотної пневмошероховальной машинки S1032 або S1036, щоб надати їм необхідну шорстку текстуру, так як при використанні інструменту на високооборотній пневмошероховальной машинці відбувається пригорання гуми. Тримайте щітку під кутом 90 °.

14. Обробіть гуму з зовнішньої сторони навколо ушкодження по периметру (від 40 до 50 мм) контурним кругом RH-102 спільно з поліуретанової вставкою RH-152. Швидкість обертання пневмошероховальной машинки при обробці не повинна перевищувати 5000 об / хв.

15. При ремонті пошкоджень в протекторі для кращого подальшого приклеювання Вулканізуючий гуми використовуйте шероховальний олівець RH-625 для обробки канавок протектора. Швидкість обертання пневмошероховальной машинки при обробці не повинна перевищувати 5000 об / хв..

16. Вам необхідно знати товщину гумового шару, який підлягає вулканізації. Тому виміряйте максимальну глибину порізу. Напишіть розміри на зовнішній стороні шини для подальшого використання вулканізатора.

17. Виміряйте максимальне поперечний переріз пошкодженого корду, а не максимальне пошкодження гуми.

18. За відомостями, вказаними на бічній поверхні шини, визначте ширину профілю шини, а також, чи є шина камерної або безкамерної.

19. За допомогою таблиці для вибору радіальних пластирів Centech Limitations Chart визначте номер пластиру, необхідного для ремонту даного ушкодження.

20. Обробіть гуму з внутрішньої сторони навколо ушкодження по периметру (від 40 до 50 мм) контурним кругом RH-102 спільно з поліуретанової вставкою RH-152. Швидкість обертання пневмошероховальной машинки при обробці не повинна перевищувати 5000 об / хв.

21. Очистіть пилососом оброблену область для видалення металевої стружки, дрібних частинок гуми і гумового пилу. Можна очистити місце пошкодження м'якої металевої щіткою на низькооборотної пневмошероховальной машинці з подальшим очищенням пилососом.

22. Нанесіть на тканину очищувач-обезжириватель № 704 (Rub-0-Matic) і очистіть місце пошкодження, рухаючись від центру ремонтованої області до країв. Повторіть цю процедуру стільки разів, скільки потрібно для гарної очищення ремонтованої поверхні. Дайте очищувачу знежирювачем 3-4 хвилини для повного висихання (подвійте цей час для камерних шин, якщо видно корд).

23. Нанесіть тонкий шар рідини для гарячої вулканізації Tech Temvulc (N ° +1082) або вулканізаційної рідини Chemical Vulcanizing Fluid (№ 760) на всю оброблену область всередині шини і дайте висохнути. При нанесенні вулканізаційної рідини № 1082 (Tech Temvulc) необхідний час висихання 15-20 хвилин (трохи більше у вологому кліматі). Нанесіть тонкий шар вулканізаційної рідини No 760 (Chemical Vulcanizing Fluid) на оброблену поверхню. Дайте їй приблизно 3-4 хвилини для повного висихання (трохи більше у вологому кліматі). При ремонті камерної шини, якщо пошкодження оброблено до синтетичних ниток корду, нанесіть на неї 2 шари рідини і збільшити час висихання вдвічі.

24. Приготуйте сиру гуму (Tech Vul-Gum) для використання. Наріжте достатню кількість смужок гуми шириною 1 см для гарячої вулканізації (Tech Vul-Gum) щоб заповнити пошкодження. Попередньо нагрійте гуму до температури 49 ° - 55 ° С.

25. Виріжте платформу з сирої гуми (Tech Vul-Gum) товщиною 3 мм, розміром на 25 мм більше, ніж розміри обробленого пошкодження всередині шини. Розмістіть платформу по центру порізу і притисніть її великим пальцем.

26. Ретельно прікатайте платформу за допомогою ролика закаточного № 936 (Stitcher) від центру до країв. центру пошкодженого місця і зменшуватися до його краях.

УВАГА! Щоб уникнути випадання мікроконденсата на сталевих нитках корду в радіальних шинах не рекомендується працювати в сирих, неопалюваних приміщеннях, так як це може призвести до внутрішньої корозії ниток металокорду

.

27. Випрессуйте смужки сирої гуми в пошкодження за допомогою інструменту для укладання сирої гуми № 985 якомога більше компактно. Використовуйте цей інструмент в тих місцях, де це неможливо зробити за допомогою ролика № 936 (Stitcher), щоб зняти тиск з корду.
Примітка: ніколи не накладайте бавовняні вентиляційні нитки на пошкодження радіальних шин. Волога може потрапити до вентиляційних отворів і корд піддасться корозії. Це робиться ТІЛЬКИ на діагональних шинах для зняття тиску з шару корду (всередині пошкодженої частини корду діагональні шини при вулканізації накопичується повітря).

28. Завершіть процес заповнення пошкодженого місця сирої гумою роликом №o 936 (Stitcher). Уникайте розтягування смуг гуми.

 

30. Канавки протектора в місці ремонту заповніть шматочками гуми, щоб сира гума в процесі вулканізації не розтікалася по малюнку протектора і не вулканізованої його. Якщо канавка велика, можна використовувати гіпс або алюмінієву фольгу як блокуючого матеріалу.

31. Зніміть з сирої гуми захисну поліетиленову плівку.

31. Зніміть з сирої гуми захисну поліетиленову плівку. 32. Приклад: товщина смужки сирої гуми 3 мм, глибина порізу - 25 мм, товщина шару сирої гуми над поверхнею покришки 3 мм. Разом - 31 мм. Для вулканізації кожних 3 мм сирої гуми при температурі 149 ° С (робоча температура вулканізатора) потрібно 10 хвилин. Тому 10 x 10 = 100 хвилин. При використанні сирої гуми Tech Vul-Gum потрібно 10 хвилин для вулканізації кожних 3 мм при температурі 149 ° С. При використанні вулканізатора потрібно обов'язково визначити час нагрівання вулканізатора до робочої температури. Необхідно розрахувати час вулканізації таким чином, щоб повністю пройшов процес вулканізації і не було перепалювання гуми.

33. Встановіть вулканізатор на шину, попередньо переконавшись, що нагрівальні елементи знаходяться по центру порізу зовні і всередині шини. Встановіть пневмопріжім на вулканізатор, приєднавши лінію подачі повітря.

34. Подайте тиск повітря не більше 2 атм. Якщо Ви використовуєте ручної вулканізатор без пневмоприжимом. то Вам необхідно знову затягнути його через 5-10 хвилин після початку процесу вулканізації.

35. Після закінчення процесу від'єднайте лінію подачі повітря і зніміть вулканізатор з шини. Дайте шині охолонути, а потім, використовуючи ніж, відріжте залишки гуми. Це звичайно не потрібно, якщо Ви використовуєте вулканізатор з пневмоприжимом.

36. Використовуючи наведені Вами лінії (дивись пункт 2), прикладіть пластир, обраний заздалегідь (дивись пункт 19) на пошкодження по центру. Обведіть периметр пластиру маркувальним крейдою № 951 приблизно на 25 мм більше розмірів пластиру. Це область для механічної обробки контурним колом.

37. Нанесіть аерозольний очищувач № 704 (Rub-0-Matic) на зазначену область шини.

38. Поки зазначена область ще волога, видаліть забруднюючі субстанції скребком № 933 (Rubber Scraper)

39. Обробіть зазначену область до рівної поверхні дрібнозернистим контурним кругом RH-102 або RH-104 спільно з поліуретанової вставкою RH-152. Швидкість обертання пневмошероховальной машинки S1036 при обробці не повинна перевищувати 5000 об / хв. Це необхідно для збільшення площі дотику пластиру з шиною.

40. Очистіть пилососом оброблену область від металевої стружки, дрібних частинок гуми і гумового пилу

41. Нанесіть на тканину очищувач обезжириватель No 704 (Rub-0-Matic) і обробіть місце пошкодження, рухаючись від центру ремонтованої області до країв. Повторіть цю процедуру стільки разів, скільки потрібно для якісного очищення ремонтованої поверхні. Дайте очищувачу знежирювачем 3-4 хвилини для повного висихання (подвійте цей час для камерних шин).

42. Нанесіть тонкий шар вулканізаційної рідини № 760 (Chemical Vulcanizing Fluid) на оброблену поверхню. Дайте їй приблизно 3-4 хвилини для повного висихання. При ремонті камерної шини обробіть область до синтетичних ниток корду, нанесіть на неї 2 шари рідини і збільшити час висихання вдвічі. Важливо, щоб вулканізаційна рідина висохла повністю.

43. Частково видаліть захисну плівку синього кольору і звільніть сірий шар гуми. Це дозволить брати пластир, не торкаючись руками сірого шару.

Примітка: перед накладенням пластиру переконайтеся, що борта шини знаходяться у вільному стані.

44. Відцентруйте пластир згідно вертикальної і горизонтальної лінії, які Ви провели від центру пошкодження. Розмістіть пластир таким чином, щоб він знаходився строго по центру пошкодження. Переконайтеся в тому, що стрілка на пластирі, яка вказує напрямок корду, дійсно спрямована до борту шини. Це означає, що напрямок ниток корду в пластирі збігається з напрямком ниток корду в шині. Придавите середину пластиру великим пальцем.

45. Ретельно прікатайте пластир за допомогою ролика № 936 (Stitcher) від центру до країв. Натисніть на ролик для забезпечення більш щільного прилягання пластиру до шини.

46. Зніміть залишилася синю захисну плівку з країв пластиру. Прікатайте весь пластир рухами від центру до країв.

47. Видаліть прозору поліетиленову плівку з пластиру.

48. При ремонті безкамерної шини нанесіть внутрісторонній ущільнювач № 738 (Secu-rity Coat) по периметру пластиру на що залишилася оброблену поверхню. Якщо ремонтуєте камерну шину, обробіть місце тальком № 706 (Tire Talk). Це запобіжить злипання сірого шару на краях пластиру і камери.

49. Видаліть шматочки гуми з канавок протектора в місці ремонту.

50. Обробіть місце ремонту шини зовні дрібнозернистим шліфувальним кругом S2032 спільно з поліуретанової вставкою S2033. Швидкість обертання пневмошероховальной машинки S1036 при обробці не повинна перевищувати 5000 об / хв. Обробіть таким чином, щоб поверхня шини стала рівною.

51. Якщо вулканізованої місце закриває канавку малюнка протектора Ви можете нарізати протектор заново в місці ремонту. Це забезпечить необхідну гнучкість відремонтованому місця пошкодження і виключить нагрів шини в цьому місці. Спочатку відзначте канавки маркувальним крейдою

52. Наріжте канавки на протекторі за допомогою спеціальної машинки фірми Tech Regroover не глибше вже існуючих канавок.

53. Шина готова до експлуатації. Якщо ремонт був виконаний при строгому дотриманні данної інструкції, то шина прослужить до зносу протектора, навіть при його багаторазовому відновленні.



  версія для друку  догори  
Прайс та швидке замовлення Доставка дилери, де купити Контакти

пїЅпїЅ-пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ пїЅ 2013 | пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ пїЅ пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ - ABC.NET.UA   tech@amtech.com.ua
 
× пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ:
usd   euro   грн