При пошкодженні вентиля на камері великих коліс її не обов'язково замінювати - є можливість поставити ремонтний вентиль відповідно до наведеної нижче інструкції по установці.
Відремонтовані камери за технологією ТЕСН з заміною вентиля служитимуть ще протягом довгого часу або багатьох тисяч кілометрів.
Але, як і будь-які високоякісні вироби, які замінюються вентилі ТЕСН необхідно правильно встановлювати.
Тільки при правильному встановленні вентиля камера буде надійно служити до закінчення свого терміну експлуатації.
1. Огляньте камеру і знайдіть пошкодження. | 2. Акуратно видаліть старий вентиль. |
3. Дотримуючись інструкції по ремонту автомобільних камер, відремонтуйте пошкоджену ділянку камери, де був старий вентиль, ка-мірної латкою 2-way відповідного розміру. | 4. Вирізати отвір під новий вентиль на відстані не ближче 1/4 довжини окружності камери від місця розташування віддаленого вентиля. Ремонтні вентилі ТЕСН дають нове життя пошкодженим камерам. |
5. Очистіть ремонтовану область за допомогою очищувача-знежирювачах № 704 (Rub-0-Matic) і тканини, яка не містить ворс. | 6. Прикладіть латку по центру отвору і відзначте навколо неї область на 15 мм більше для механічної обробки камери. Обоз-начьте на камері напрямок оригінального металевого вентиля для подальшого правильного монтажу камери в обід. |
7. Щільно прикрутіть новий вентиль до підкладки і крейдою відзначте на ній напрям вентиля для правильної установки і запобігання можливого витоку повітря в подальшому. | 8.Обработайте ремонтовану область механічно. Це необхідно для видалення технологічних нерівностей і верхнього шару поверхні камери. Швидкість обертання пневмошероховальной машинки при обробці не повинна перевищувати 5000 об / хв. Використовуйте шліфувальний круг S2032 спільно з поліуретанової вставкою S2033. |
9. Після механічної обробки (шероховки камери) нанесіть на тканину очищувач-обезжириватель № 704 (Rub-0-Matic) і очистіть місце пошкодження, рухаючись від центру ремонтованої області до країв. Повторіть цю процедуру стільки разів. скільки потрібно для якісного очищення ремонтованої поверхні. Дайте очищувачу-знежирювачем 3-4 хвилини для повного висихання | 10. Нанесіть тонкий шар вулканізаційної рідини № 760 (Chemical Vulcanizing Fluid) від центру ремонтованої області до країв. Не наносіть додатковий шар, так як це тільки збільшить час його висихання. Дайте вулканізаційної рідини приблизно 3-4 хвилини для повного висихання. |
11.Частічно видаліть захисну плівку синього кольору і звільніть сірий шар гуми. Це дозволить брати підкладку, не торкаючись руками сірого шару гуми. | 12. За допомогою тупого предмета вирівняйте центр підкладки з центром вирізаного отвору на камері. Переконайтеся в тому, що на під-ложці і вентилі маркировочная лінія збігаються. |
13. Притисніть підкладку до камери великим пальцем. Ретельно покатайте підкладку за допомогою ролика № 936 (Stitcher) від центру до країв. | 14. Видаліть прозору поліетиленову плівку з підкладки і нанесіть на відремонтоване місце тальк № 706 (Tire Talc). Це запобіжить прилипання сірого шару підкладки до внутрішньої поверхні шини. УВАГА! Якщо камера містить в своєму складі хлорид кальцію, то спочатку помийте камеру з милом, обполосніть водою і нанесіть очищувач-обезжириватель № 704 (Rub-0-Matic). |
15. Прикрутите вентиль до підкладки. Ваша камера з новим вентилем готова до експлуатації. | |