Грибки Tech Uni-Seal і Radial-seal - дуже ефективний засіб для професійного ремонту проколів шин.
1. Уважно огляньте шину, щоб визначити, чи підлягає вона ремонту. | 2. Позначте місце пошкодження шини із зовнішнього і внутрішнього боку за допомогою маркувального крейди № 951. |
3. Видалити предмет викликає ушкодження. | 4. Дослідіть пошкодження з зовнішньої і внутрішньої сторони шини. Перевірте глибину проколу зовні і зсередини. |
5. З внутрішньої сторони шини визначте кут пошкодження, використовуючи спіральне шило № 915 (Spiral Cement Tool). | 6. Якщо кут проколу перевищує 25 °, необхідний подвійний метод ремонту (кілочок + радіальний пластир). Виміряйте габарити пошкодження. Якщо діаметр становить 9 мм, використовуйте радіальний грибок № 291/38. якщо діаметр дорівнює 13 мм, використовуйте радіальний грибок № 292. |
7. Зіставте центр грибка з центром проколу і відзначте навколо нього область на 25 мм | 8. Нанесіть аерозольний очищувач-обезжириватель № 704 (Rub-O-Matic) на зазначену на зазначену область шини. № 933 (Rubber Scraper). |
9. Поки зазначена область ще волога, видаліть всі забруднюючі субстанції скребком. ла і відзначте навколо нього область на 25 мм | 10. Обробіть зазначену область контурним кругом RH-102 або RH-104 спільно з поліуретанової вставкою RH-152. Швидкість обертання шероховальний інструменту не повинна перевищувати 5000 об / хв. (Використовуй-ті пневмошероховальную машинку S1036) |
11. Обробіть пошкодження за допомогою карбідної фрези № 272 або № 271/38 (Carbide Cutter), з зовнішньої сторони (швидкість обертання дрилі при обробці проколу не повинна перевищувати 1200 об / хв). Використовуйте обертання за годинниковою стрілкою. Повторіть цю процедуру, як мінімум, три рази. | 12. Повторіть пункт 11, обробивши прокол з зовнішньої сторони шини. Повторіть цю проце-дуру, як мінімум, три рази, щоб забезпечити необхідну підготовку пошкодженого місця. |
| 14. Нанесіть на тканину очищувач No 704 (Rub¬O-Matic) і очистіть місце пошкодження, від центру ремонтованої області до країв. Повторіть цю процедуру стільки разів, скільки потрібно для гарної очищення поверхні. Дайте очищувачу знежирювачем 3-4 хвилини для повного висихання. |
15. Використовуючи пензлик, нанесіть тонкий шар вулканізаційної рідини No 760 (Chemical Vulcanizing Fluid) на оброблену поверхню. | 16. Нанесіть тонкий шар вулканізаційної рідини № 760 (Chemical Vulcanizing Fluid) від центру проколу до країв. Дайте їй приблизно 34 хвилини для повного висихання. |
17. До спеціального дротяний держатель вставте стебло його чорної, відкритою частиною. | 18. Видаліть синю захисну плівку з ніжки гриба. |
19. Частково зніміть синю захисну плівку з підкладки грибка і звільніть сірий шар гуми. Це дозволить брати підкладку, не торкаючись руками сірого шару, а також запобіжить передчасне приклеювання, поки грибок не буде поставлений на місце. | 20. Тримаючи стебло горизонтально, нанесіть вулканізаційних рідина № 760 (Chemical Vulcanizing Fluid) тільки на загострену частину грибка. |
21. Вставте дротяний держатель в отвір прокола.ВНІМАНІЕ! Переконайтеся в тому, що стрілка нашляпке грибка спрямована до борту шини. | 22.Витяніте дротяний держатель зовні шини і починайте встановлювати грибок. |
23. Після зняття дротяного держателя з ніжки грибка, знову перевірте напрямку стрілки до обода. Витягайте грибок плоскогубцями, поки він не стане на місце. | 24. Як тільки грибок встановлено, натисніть на капелюшок гриба великим пальцем і притисніть його до шини. |
25. Ретельно прікатайте капелюшок гриба за допомогою ролика закаточного N "936 (Stitcher) від центру до країв. | 26. Остаточно видалити синю захисну захисну плівку. |
27. Видаліть прозору поліетиленову плівку і прікатайте роликом закаточним краю капелюшки. | 28. При ремонті безкамерної шини нанесіть внутрісторонній ущільнювач №738 (Security Coat) по периметру капелюшки грибка на що залишилася оброблену поверхню. При ремонті камерної шини, щоб уникнути злипання країв капелюшка грибка і камери, обробіть поверхню тальком № 706 (Tire Talk). |
29. Відріжте виступаючу частину ніжки грибка врівень з поверхнею шини. Якщо ніжка закриває канавку малюнка протектора, Ви можете нарізати протектор заново в місці ремонту. | | |