|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Підписка на новини |
RM 07 - Ремонт діагональних вантажних шин пластирами BPДля професійного ремонту бічних порізів безкамерних і камерних шин з діагональним кордом успішно використовуються діагональні пластирі Tech ВР
Ремонт вантажних шин пластирами TECH. |
Після ремонту діагональними пластирами ВР колесо може пройти сотні тисяч кілометрів. Все діагональні пластирі мають шар гуми між кордом а також сірий адгезивний шар самовулканізірующейся гуми, необхідний при холодної вулканізації. Він поглинає удари. | Структура пластиру дозволяє встановлювати його близько до борту колеса. Діагональні безкамерні шини прекрасно тримають тиск повітря. Нижче приведена інструкція по ремонту вантажних діагональних шин методом, при якому, крім пластирів, використовується вулканізатор. |
Після того як сира гума, що заповнює ушкодження, перетравлюється вулканізатором, пластир встановлюється методом холодної вулканізації. | 1. Уважно огляньте шину з зовнішньої і внутрішньої сторони, щоб визначити, чи підлягає вона ремонту. Шина не підлягає ремонту, якщо є розшарування корду або пошкодження борта за межами ремонтованої зони. При огляді шини зсередини і зовні вона повинна бути добре освітлена. |
2. Для визначення неремонтіруемих зони виміряйте зсередини шини відстань між краєм борту шини і краями пошкодження. Якщо пошкодження потрапляє в неремонтіруемих зону, шина не підлягає ремонту. | 3. Позначте місце пошкодження шини із зовнішнього і внутрішнього боку за допомогою маркувального крейди N "951 |
4. Видаліть з шини всі предмети, що викликають пошкодження. | 5. Дослідіть пошкодження з зовнішньої і внутрішньої сторони шини за допомогою спірально-го шила N "915, щоб визначити розмір пов-нов і можливе розшарування корду. |
6. Зсередини шини виміряйте максимальні габарити пошкодження (корду). Використовуючи таблицю застосування пластирів ВР. визначте, чи підлягає пошкодження ремонту. | 7. Визначити, що шина підлягає ремонту, очистіть її внутрішню поверхню. Нанесіть аерозольний очищувач-обезжириватель № 933 (Rubber Scraper). |
8. Поки зазначена область ще волога, видаліть забруднюючі субстанції скребком № 704 (Rub-0-Matic) на пошкоджену область шини. | 9. Видалити гуму з зовнішньої сторони шини в місці пошкодження за допомогою низькооборотної пневмошероховальной машинки S-1036 (максимальна швидкість обертання 5000 об / хв) або S-1032 (максимальна швидкість обертання 2500 об / хв) і фрези для вибірки гуми S-2045 або S-2046 до появи корду. |
10. Використовуючи ніж № 940 або № 941, остаточно видалити гуму з пошкодженого місця шини. Ніж повинен бути спрямований під кутом 90 ° до поверхні шини. | 11. Обробіть підставу пошкодження, округливши його краю за допомогою абразивного олівця RH-625 з дрібною зернистістю (230 SSG). Використовуйте низькооборотної пневмо-шероховальний машинку S1036, утримуючи її під кутом 90 °. Зберігайте розмір пошкодження при обробці якомога меншим. При цьому він повинен мати Y-подібну форму. Це запобіжить збільшення порізу. |
12. При обробці доріжок протектора, використовуйте абразивний олівець RH-625 і низькооборотної пневмошероховальную машинку S-1036, для кращого закріплення сирої гуми при подальшій вулканізації. | 13. Обробіть пошкодження під кутом 45 °, використовуючи абразивний круг RH-304 з розміром зерна 230 SSG і низькооборотної пневмошероховальную машинку S-1036. Процес обробки гуми в місці пошкодження можна прискорити, використовуючи абразивний круг RH-302 з більшою зернистістю 390 SSG і низькооборотної пневмошероховальную машинку S-1036. |
14. Обробіть гуму з зовнішньої сторони навколо пошкодження на 40 мм по периметру, встановленим на низькооборотної пневмошероховальной машинці S-1036 абразивним кругом RH-304 з розміром зерна (230 SSG) або дрібнозернистим контурним кругом RH-102. або RH-104 з поліуретанової вставкою RH-152. | |
15. Обробіть гуму з внутрішньої сторони навколо пошкодження на 40 мм по периметру дрібнозернистим контурним кругом RH-102 або RH-104 спільно з поліуретанової вставкою RH-152. Швидкість обертання пневмошероховальной машинки S1036 при обробці не повинна перевищувати 5000 об / хв. Ви повинні отримати рівну платформу для вулканізаційної гуми. | 16. Для визначення часу вулканізації Вам необхідно знати максимальну товщину шини в місці пошкодження. Виміряйте максимальну глибину порізу. Напишіть розміри на зовнішній стороні шини для подальшого використання. |
17. Виміряйте пошкоджене місце після обробки, щоб визначити необхідний розмір пластиру ВР. Визначте кількість шарів корду в шині. Використовуйте таблицю за вибором діагональних пластирів ВР. Чи не вимірюйте глибину ушкодження під кутом 45 ° відносно площини. | 18. Використовуйте таблицю за вибором діагональних пластирів ВР наступним чином: A. Знайдіть кількість шарів корду по таблиці ВР (зліва по вертикалі). B. Знайдіть розмір пошкодження по таблиці (вгорі по горизонталі). C. На перетині двох колонок знайдете необхідний розмір пластиру ВР.
|
19. Напишіть розмір підібраного пластиру зовні на шині. | 20. Очистіть пилососом оброблену область з внутрішньої і зовнішньої сторін шини, щоб видалити частки гуми і гумового пилу. |
21.Обозначьте місце по центру пошкодження з внутрішнього боку шини за допомогою маркувального крейди N "951 для того, щоб легше можна було відцентрувати пластир. | 22. Нанесіть на тканину очищувач-обезжириватель N "704 (Rub-0-Matic) і обробіть місце пошкодження від центру ремонтованої області до країв. Повторіть цю процедуру стільки разів. Скільки потрібно для гарної очищення ремонтованої поверхні. Дайте очищувачу-знежирювачем 3-4 хвилини для повного висихання. Якщо видно корд, дайте очищувачу-знежирювачем просохнути протягом 6-8 хвилин. |
23. Нанесіть тонкий шар вулканізаційної рідини для гарячої вулканізації Tech Temvulc (l \ l ° тисяча вісімдесят дві) або вулканізаційної рідини Chemical Vulcanizing Fluid (№760) на всю оброблену область всередині шини і дайте їй повністю висохнути. A. При нанесенні рідини № 1082 (Tech Temvulc) необхідний час висихання 15-20 хвилин (трохи більше у вологому кліматі). B. Нанесіть тонкій'слой вулканізаційної рідини N "760 (Chemical Vulcanizing Fluid) на оброблену поверхню. Дайте їй приблизно 3-4 хвилини для повного висихання (трохи більше у вологому кліматі). При ремонті камерної шини обробіть область до синтетичних ниток корду, нанесіть на неї 2 шари вулканізаційної рідини і збільшити час висихання вдвічі.
| 24. Виріжте смужку сирої гуми (Tech Vul-Gum) товщиною 3 мм і по ширині на 25 мм більше, ніж розміри обробленого пошкодження. Розмістіть її з внутрішньої сторони шини таким чином, щоб поріз розташовувався строго по центру. |
25. Наріжте достатню кількість смуг із сирої гуми завтовшки 3 мм, щоб заповнити оброблений поріз. Попередньо покладіть смужки гуми на нагрівальний стіл при температурі приблизно 49-55 ° С. | 26. Натисніть на смужку сирої гуми великим пальцем з внутрішньої сторони шини. |
27. Ретельно прікатайте смужку сирої гуми роликом закаточним №> 936 (Stitcher). | 28. Покладіть в область порізу з зовнішньої сторони шини бавовняні нитки для вентиляції, щоб зняти тиск з корду (всередині пошкодженої частини корду шини при вулканізації накопичується повітря). Закріпіть пластиром кінці ниток на зовнішній стороні шини приблизно на відстані 75 мм від обробленої зони пошкодження. |
29. Акуратно укладіть сиру гуму Vul-Gum в місці порізу шини за допомогою тупого предмета, наприклад, інструменту для укладання гуми N "986. Чи не намагайтеся заповнювати відразу велику область, так як Ви можете залишити прошарку з повітря в гумі. Чим менше Ви залишите повітряних мішків між укладеними шарами гуми, тим менше буде пористість гуми в місці ремота після вулканізації. Укладайте гуму до тих пір, поки не зможете перейти до ролика № 936 (Stitcher). | 30. Завершіть процес заповнення пошкодженого місця закаточним роликом № 936 (Stitcher). |
31. Заповніть оброблену область таким чином, щоб сира гума виступала приблизно на 3-6 мм над поверхнею шини (найбільше над центром обробленої області). | 32. Канавки протектора в місці ремонту заповніть шматочками гуми, щоб сира гума в процесі вулканізації не розтікалася по ри-Сунки протектора і не вулканізованої його. Якщо канавка велика, можна використовувати гіпс в якості блокуючого матеріалу. |
33. Зніміть з сирої гуми захисну поліетиленову плівку. | 34. Приклад: товщина смужки сирої гуми - 3 мм, глибина порізу - 38 мм, товщина шару сирої гуми над поверхнею шини - 6 мм. Разом - 47 мм. Для вулканізації кожних 3 мм сирої гуми при температурі 149 ° С (робоча температура вулканізатора) потрібно 10 хвилин. Тому 15x10 = 150 хвилин. При використанні сирої гуми Tech Vul-Gum потрібно 10 хвилин для вулканізації кожних 3 мм при температурі 149 ° С. При використанні вулканізатора потрібно обов'язково визначити час його нагрівання до робочої температури. Необхідно розрахувати час вулканізації таким чином, щоб повністю пройшов процес вулканізації і не було перепалювання гуми. |
35.Установіте вулканізатор на шину, попередньо переконавшись, що нагрівальні елементи знаходяться по центру порізу зовні і всередині шини. | 36. Встановіть пневмопріжім на вулканізатор, приєднавши лінію подачі повітря. Подайте тиск повітря не більше 2 атм. Якщо Ви використовуєте ручної вулканізатор без пневмоприжимом. то Вам необхідно знову затягнути його через 5-10 хвилин після початку процесу вулканізації. |
37. Після закінчення процесу вулканізації від'єднайте лінію подачі повітря і зніміть вулканізатор з шини. Дайте їй охолонути, а потім, використовуючи ніж, відріжте залишки гуми. Це звичайно не потрібно, якщо Ви використовуєте вулканізатор з пневмоприжимом. | 38. Використовуючи наведені Вами лінії (див. Пункт 21), прикладіть пластир, обраний заздалегідь (див. Пункт 18) на пошкодження по центру. Обведіть периметр пластиру маркувальним крейдою № 951 приблизно на 25 мм більше розмірів пластиру. Це область для механічної обробки контурним колом. |
39. Нанесіть аерозольний очищувач-обезжириватель № 704 (Rub-0-Matic) на зазначену область шини. | 40. Поки зазначена область ще волога, видаліть забруднюючі субстанції скребком № 933 (Rubber Scraper). |
41. Обробіть зазначену область до рівної поверхні дрібнозернистим контурним кругом RH-106 спільно з поліуретанової вставкою RH-152. Швидкість обертання пневмошероховальной машинки S-1036 при обробці не повинна перевищувати 5000 об / хв. Це необхідно для збільшення площі дотику пластиру з шиною. | 42. Очистіть пилососом оброблену область для видалення металевої стружки, дрібних частинок гуми і гумового пилу. Переконайтеся, що борта шини знаходяться у вільному стані. |
43. Нанесіть на тканину очищувач-обезжириватель № 704 (Rub-0-Matic) і обробіть місце пошкодження від центру ремонтованої області до країв. Повторіть цю процедуру стільки разів, скільки потрібно для якісного очищення ремонтованої поверхні. Дайте очищувачу-знежирювачем 3-4 хвилини для повного висихання (подвійте цей час для камерних шин, якщо видно корд). | |
44. Нанесіть тонкий шар вулканізаційної рідини № 760 (Chemical Vulcanizing Fluid) на оброблену поверхню. Дайте їй приблизно 3-4 хвилини для повного висихання. (Якщо ремонтируемая область камерної шини оброблена до синтетичних ниток корду, нанесіть на неї 2 шари вулканізаційної рідини і збільшити час висихання вдвічі. Важливо, щоб рідина висохла повністю. | 45. Частково видаліть захисну плівку синього кольору і звільніть сірий шар гуми. Це дозволить брати пластир, не торкаючись руками сірого шару. Примітка: перед накладенням пластиру переконайтеся, що борта шини знаходяться у вільному стані.
|
46. Відцентруйте пластир згідно вертикальної і горизонтальної ліній, які Ви провели від центру пошкодження. Розмістіть пластир таким чином, щоб він розташовувався строго по центру пошкодження. Переконайтеся в тому, що стрілка на пластирі, яка вказує напрямок корду, дійсно спрямована до борту шини. Це означає, що напрямок ниток корду в пластирі збігається з напрямком ниток корду в шині. Придавите середину пластиру великим пальцем. | 47. Ретельно прікатайте пластир за допомогою ролика закаточного № 936 (Stitcher) від центру до країв. Натисніть на ролик для забезпечення більш щільного зіткнення пластиру і шини. Coat) по периметру пластиру і на решту оброблену поверхню. Якщо ремонтуєте камерну шину, обробіть відремонтоване місце тальком № 706 (Tire Talk). Це запобіжить злипання сірого шару на краях пластиру і камери.
|
48. Зніміть залишилася синю захисну плівку з країв пластиру. Прікатайте весь пластир роликом від центру до країв. | 49. Видаліть прозору поліетиленову плівку з пластиру. |
50. При ремонті безкамерної шини нанесіть внутрісторонній ущільнювач N "738 (Security Coat) по периметру пластиру і на решту оброблену поверхню. Якщо ремонтуєте камерну шину, обробіть відремонтоване місце тальком № 706 (Tire Talk). Це запобіжить злипання сірого шару на краях пластиру і камери. | 51. Видаліть шматочки гуми з канавок протектора в місці ремонту. |
52. Обробіть зовні місце ремонту шини дрібнозернистим шліфувальним кругом S-2032 спільно з поліуретанової вставкою S-2033 до отримання рівної поверхні. Швидкість обертання пневмошероховальной машинки S-1036 при обробці не повинна перевищувати 5000 об / хв | 53. Ви можете нарізати протектор заново в місці ремонту, якщо вулканізованої місце закриває канавку малюнка протектора. Це забезпечить необхідну гнучкість відремонтованій ділянці і виключить нагрів шини на ньому. Спочатку відзначте канавки маркувальним крейдою. |
54. Нарізати канавки на протекторі за допомогою спеціальної машинки фірми Tech Regroover не глибше вже існуючих. | 55. Шина готова до експлуатації. Якщо ремонт був виконаний при строгому дотриманні дан-ної інструкції, то шина прослужить до зносу протектора, навіть при його багаторазовому відновленні. |
пїЅпїЅ-пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ пїЅ 2013 | пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ пїЅ пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ - ABC.NET.UA | tech@amtech.com.ua |