TECH пїЅпїЅ-пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ
Україна, м. Київ, вул. Сім'ї Сосніних, 9
044 501 4047
рус | укр

 
 
Шиноремонт TECH Інструмент Грузики вентили Обладнання для шиномонтажу Обладнання для СТО Автомастила RM 08 - Ремонт бічних порізів радіальних шин пластирами CENTECH Контакти Про компанію Де купити Доставка Новини Акції
 
Боковий поріз шини

Боковий поріз шини
Додатково
Прайс та швидке замовленняПрайс та швидке замовлення
Боковий поріз шини
Каталоги в ПДФКаталоги в ПДФ
Боковий поріз шини
ТехнологіїТехнології
Боковий поріз шини
ФотогалереїФотогалереї
Боковий поріз шини
СтаттіСтатті

Підписка на новини
Боковий поріз шини



Боковий поріз шини

RM 08 - Ремонт бічних порізів радіальних шин пластирами CENTECH


Ми наводимо на цій сторінці сайту технологічну інструкцію з використання комбінованої технології шиноремонту пластирами CENTECH для професійного ремонту складних пошкоджень, включаючи бічні порізи шин, розриви з множинним пошкодженням корду, розшарування, грижі та ін.

  • Радіальні пластирі Centech дозволяють відремонтувати бічні порізи шин, в плечовій області і в будь-якому місці протектора, на біговій доріжці будь-яких типів і розмірів радіальних шин.
  • Спеціальний склад і конструкція дозволяють армованому радиальному пластиру бути завжди еластичним і витримувати високі температурні навантаження, забезпечуючи якісний і надійний ремонт.
  • Спеціальний корд, що входить в конструкцію пластирів, забезпечує виняткову гнучкість і високу термостійкість, що відрізняє пластирі Tech від інших виробників.
  • Шиноремонтні пластирі CENTECH мають широку номенклатуру і успішно застосовуються для ремонту шин легкових і вантажних автомобілів, тракторів, сільськогосподарської та землерийної техніки, пасажирського транспорту.
  • Технологічна інструкція докладно проілюстрована фото і відео матеріалами - вчіться працювати правильно, і якість гарантована.
Ремонт бічних порізів шин пластирами TECH. Подробиці технології ремонту порізів Боковий поріз шини
Боковий поріз шини

Відновлені за допомогою даних матеріалів шини будуть служити ще протягом тривалого терміну (багатьох тисяч кілометрів). Для досягнення оптимальних результатів матеріали CENTECH необхідно встановлювати слідуючи цій інструкції.

Боковий поріз шини

1. Уважно огляньте гуму з зовнішньої і внутрішньої сторони, знайдіть пошкодження, визначте, чи підлягає вона ремонту.

Боковий поріз шини

2. Позначте місце пошкодження з зовнішньої і внутрішньої сторін шини за допомогою маркувального крейди № 951. Видаліть предмет, який викликав пошкодження.

Боковий поріз шини

3. Дослідіть пошкодження із зовнішнього боку шини. Визначте за допомогою спірального шила № 915, чи немає розшарування нитки корду.

Боковий поріз шини

4. Виміряйте відстань між краєм борту шини і краєм пошкодження. Для визначення області, що не підлягає ремонту. Пошкодження не повинно виходити за рамки неремонтіруемих області, А-Б

Боковий поріз шини

5. Скористайтеся таблицею для визначення неремонтіруемих області шини Centech Limitations Chart.

Боковий поріз шини

6. Виміряйте довжину і ширину пошкодження. Скористайтеся таблицею Centech Limitations Chart і визначте, чи підлягає дане пошкодження ремонту. Кількість шарів пошкодженого корду визначає ширину пошкодження.

Боковий поріз шини

7. Якщо шина підлягає ремонту, нанесіть аерозольний очищувач-обезжириватель № 704 (Rub-0-Matic) на зазначену область шини.

Боковий поріз шини

8. Поки зазначена область ще волога, видаліть забруднюючі субстанції скребком № 933 (Rubber Scraper) (зовні і всередині)

Боковий поріз шини

9. Очистіть всі забруднюючі речовини з зовнішнього боку шини.

Боковий поріз шини

10. Видалити гуму з зовнішньої сторони шини в місці пошкодження за допомогою низькооборотної пневмошероховальной машинки S1036 (максимальна швидкість обертання 5000 об / хв) або S1032 (максимальна швидкість обертання 2500 об / хв) і фрези для вибірки гуми S-2045 або S-2046.
УВАГА! Намагайтеся не торкатися сталевих ниток корду, щоб не пошкодити їх при виконанні даного пункту.

Боковий поріз шини

11. Видаліть за допомогою щітки капсулированной S-890 (або S-897) і низькооборотної дрилі або шероховальний машинки залишилася гуму між нитками корду. Обробіть поріз так, щоб оголилися тільки ті нитки корду, які пошкоджені по всій довжині порізу. При цьому щітки S-890 і S-897 не ушкоджують нитки корду.

Боковий поріз шини

12. Видаліть всі пошкоджені або рожеві нитки корду, (вони будуть видні після обработ-ки гуми).

Боковий поріз шини

13. Відокремити пошкоджені нитки металлокорда від гуми в місці пошкодження за допомогою ножа № 940 або № 941 (Tech Skiving Knife).

Боковий поріз шини

14. Розташувавши фрезу під кутом 90 ° до нитки корду, відріжте за допомогою фрези карбідної № 280 (Tech Mini Carbide Burr) на високооборотній машинці S1039 (при мінімальній швидкості обертання 20000 об / хв) усі кінці пошкоджених ниток корду. Якщо пошкоджено велику кількість ниток металокорду, використовуйте фрезу карбідну № 283, після чого необхідно зашліфувати конусом з оксиду алюмінію S-872, для повного видалення металлокорда.

Боковий поріз шини

15. Обробіть поверхню порізу за допомогою абразивного кола RH304 з розміром зерна 230SSG і низькооборотної шероховальний машинки S1036 (максимальна швидкість обертання 5000 об / хв), розташувавши коло під кутом 45 ° до пошкодження. Це необхідно для додання шорсткості на внутрішній поверхні порізу. Коло при обробці не повинен стикатися з нитками металлокорда.

Боковий поріз шини

16. Обробіть гуму з зовнішньої сторони навколо ушкодження по периметру (від 25 мм до 40 мм) за допомогою абразивного кола RH304 і низькооборотної шероховальний машинки S1036 (максимальна швидкість обертання 5000 об / хв).

Боковий поріз шини

17. Обробіть краю порізу всередині шини за допомогою щітки S-892 і низькооборотної машинки S1032 або S-1036, щоб надати їм необхідну шорстку текстуру.

Боковий поріз шини

18. Обробіть гуму з внутрішньої сторони навколо ушкодження по периметру (від 40 до 50 мм) шероховальний конусом RH-102 або RH-104 спільно з поліуретанової вставкою RH-152. Швидкість обертання шероховальний машинки при обробці не повинна перевищувати 5000 об / хв.

Боковий поріз шини

19. Виміряйте довжину і ширину обробленого пошкодження для правильного вибору пластиру.

Боковий поріз шини

20. Даний малюнок показує, як правильно виміряти довжину і ширину пошкодження на бічній поверхні радіальної шини.

Боковий поріз шини

21. За відомостями, вказаними на бічній поверхні шини, визначте ширину профілю шини, а також чи є вона камерної або безкамерної.

Боковий поріз шини

22. За допомогою таблиці за вибором пластирів для радіальних шин Centech Limitations Chart на підставі розмірів пошкодження і типу шини визначте розмір пластиру, необхідний для ремонту. Зробіть позначку про розмір пластиру.

Боковий поріз шини

23. Для використання в подальшому вулканізатора Вам необхідно знати товщину гумового шару, який підлягає вулканізації. Виміряйте максимальну товщину порізу. Напишіть розміри на зовнішній стороні шини.

Боковий поріз шини

24. Очистіть пилососом оброблену область для видалення металевої стружки і гумового пилу з внутрішньої і зовнішньої сто-рон шини.

Боковий поріз шини

25. Нанесіть на тканину очищувач-обезжириватель №704 (Rub-0-Matic) і обробіть місце пошкодження, рухаючись від центру ремонтованої області до країв. Повторіть цю процедуру стільки разів, скільки потрібно для гарної очищення ремонтованої поверхні. Дайте очищувачу-знежирювачем 3-4 хвилини для повного висихання. Ви можете очистити місце пошкодження м'якої металевої щіткою (S 892) на низькооборотної машинці, з подальшим очищенням пилососом.

Боковий поріз шини

26. Позначте місце пошкодження шини із зовнішнього і внутрішнього боків за допомогою маркувального крейди № 951. Проведіть осьові лінії по центру пошкодження на внутрішній стороні шини, щоб легше можна було відцентрувати пластир і вулканізатор.

Боковий поріз шини

27. Нанесіть тонкий шар рідини для гарячої вулканізації Tech Temvulc (№1082) або вулканізаційної рідини № 760 (Chemical Vulcanizing Fluid) на всю оброблену область всередині шини і дайте висохнути.

A. При нанесенні № 1082 (Tech Temvulc) необхідний час висихання 15-20 хвилин (трохи більше у вологому кліматі).

B. Нанесіть тонкий шар вулканізаційної рідини № 760 (Chemical Vulcanizing Fluid) на оброблену поверхню. Дайте приблизно 34 хвилини для того, щоб рідина повністю висохла (трохи більше у вологому кліматі). Якщо ремонтируемая область камерної шини оброблена до синтетичних ниток корду, нанесіть на неї 2 шари рідини і збільшити час висихання вдвічі. Важливо, щоб вулканізаційна рідина висохла повністю.

Боковий поріз шини

28. Наріжте смужки гуми для гарячої вулканізації (Tech Vul-Gum) в кількості, достатній для заповнення поврежленія. Попередньо нагрійте гуму до темпера-тури 49 ° -55 ° С.

Боковий поріз шини

29. Виріжте платформу з сирої гуми (Tech Vul-Gum) товщиною 3 мм, розміром на 25 мм більше, ніж розміри обробленого пошкодження всередині шини.

Боковий поріз шини

30. Розташуйте платформу по центру пошкодження і притисніть її великим пальцем.

Боковий поріз шини

31. Ретельно прікатайте платформу закаточним роликом № 936 (Stitcher) від центру до країв.

Боковий поріз шини

32. Випрессуйте смужки сирої гуми в пошкодження за допомогою інструменту для укладання № 985 якомога більше компактно. Використовуйте цей інструмент в тих місцях, де це неможливо зробити за допомогою ролика № 936 (Stitcher).

Боковий поріз шини

33. Заповнюйте виріз тим же інструментом до тих пір, поки не перейдете до ролика № 936 (Stitcher)

Боковий поріз шини

34. Поріз повинен бути заповнений сирої гумою так, щоб вона виступала на 6-9 мм над поверхнею шини. Найбільша товщина шару сирої гуми повинна знаходитися по центру пошкодженого місця і зменшуватися до його краях.

УВАГА! Щоб уникнути випадання мікроконденсата на сталевих нитках корду в радіальних шинах не рекомендується ремонт в сирих, неопалюваних приміщеннях, так як це може призвести до внутрішньої корозії ниток.

Боковий поріз шини

35. Зніміть з сирої гуми захисну поліетиленову плівку.

Боковий поріз шини

36. Приклад: товщина смужки сирої гуми - 3 мм, глибина порізу - 13 мм, товщина шару сирої гуми над поверхнею шини - 6 мм. Разом - 22 мм. Для вулканізації кожних 3 мм сирої гуми при температурі 149 ° С (робоча температура вулканізатора) потрібно 10 хв. Тому 7x10 = 70 хвилин. При підрахунку часу вулканізації необхідно підсумовувати товщину платформи, глибину порізу, товщину шару сирої гуми, що виступає над поверхнею шини як в даному прикладі. При використанні сирої гуми (Tech Vul-Gum) потрібно 10 хв для вулканізації кожних 3 мм при температурі 149 ° С. При використанні вулканізатора потрібно обов'язково визначити час нагрівання вулканізатора до робочої температури. Необхідно розрахувати час вулканізації таким чином, щоб повністю пройшов процес вулканізації і не було перепалювання гуми.

Боковий поріз шини

37. Встановіть вулканізатор на шину, попередньо переконавшись, що нагрівальні елементи знаходяться по центру порізу зовні і всередині шини. Для точного розташування нагрівальних елементів по центру викорис-вуйте намальовані крейдою осьові лінії.

Боковий поріз шини

38. Встановіть пневмопріжім на вулканізатор, приєднавши лінію подачі повітря. Подайте тиск повітря не більше 2 атм (бар). Якщо Ви використовуєте ручної вулканізатор, то Вам необхідно знову затягнути його через 5-10 хвилин після початку процесу.

Боковий поріз шини

40. Після закінчення процесу вулканізації від'єднайте лінію подачі повітря і зніміть вулканізатор з шини. Дайте їй охолонути, а потім, використовуючи гнучкий ніж № 942 (Tech Flex Knife), відріжте залишки гуми

Боковий поріз шини

41. Використовуючи намальовані Вами осьові лінії (дивись пункт 26), розташуйте пластир, обраний заздалегідь (дивись пункт 22), по центру пошкодження. Обведіть периметр пластиру маркувальним крейдою No 951 приблизно на 25 мм більше його розмірів. Зто область для механічної обробки шероховальний колом.

Боковий поріз шини

42. Нанесіть аерозольний очищувач-обезжириватель № 704 (Rub-0-Matic) на зазначену область шини.

Боковий поріз шини

43. Поки зазначена область ще волога, видаліть забруднюючі субстанції скребком № 933 (Rubber Scraper).

Боковий поріз шини

44. Обробіть зазначену область дрібнозернистим контурним кругом RH-106 або RH102 спільно з поліуретанової вставкою RH152. Швидкість обертання шероховальний машинки при обробці не повинна перевищувати 5000 об / хв. (S1036) Це необхідно для збільшення площі дотику пластиру з шиною. При роботі завжди користуйтеся захисними окулярами.

Боковий поріз шини

45. Очистіть пилососом оброблену область від металевої стружки, дрібних частинок гуми і гумового пилу.

Боковий поріз шини

46. ​​Нанесіть на тканину очищувач-обезжириватель № 704 (Rub-0-Matic) і обробіть місце пошкодження, рухаючись від центру ремонтованої області до країв. Повторіть цю процедуру стільки разів. скільки потрібно для якісного очищення ремонтованої поверхні. Дайте знежирювачем 3-4 хвилини для повного висихання. Ви можете зачистити місце пошкодження м'якою щіткою на низькооборотної машинці з подальшим очищенням пилососом.

Боковий поріз шини

47. Нанесіть тонкий шар вулканізаційної рідини № 760 (Chemical Vulcanizing Fluid) на оброблену поверхню. Дайте рідини приблизно 3-4 хвилини для повного висихання.

Боковий поріз шини

48. Частково видаліть захисну плівку синього кольору і звільніть сірий шар гуми. Це дозволить брати пластир, не торкаючись руками його сірого агдезівного шару.

УВАГА! Не торкайтеся сірого шару матеріалу, щоб уникнути його забруднення.

Боковий поріз шини

49. Відцентруйте пластир згідно вертикальної і горизонтальної ліній, які Ви накреслили від центру пошкодження (дивись пункт 26). Розмістіть його строго по центру пошкодження. Переконайтеся в тому, що стрілка на пластирі, яка вказує напрямок корду, дійсно спрямована до борту шини. Це означає, що напрямок ниток корду в пластирі збігається з напрямком ниток корду в шині. Придавите середину пластиру великим пальцем. Примітка: перед накладенням пластиру переконайтеся, що борта шини в місці пошкодження знаходяться у вільному стані.

Боковий поріз шини

50. Ретельно прікатайте пластир за допомогою ролика закаточного № 936 (Stitcher) від центру до країв. Натисніть на ролик для забезпечення більш щільного прилягання пластиру до шини.

Боковий поріз шини

51. Зніміть залишилася синю захисну плівку з країв пластиру. Покатайте його роликом по всій площині рухами від центру до країв.
5000 об / хв. Обробку слід проводити в напрямі від центру пошкодження до країв до отримання рівної поверхні. Ця операція носить косметичний характер.

Боковий поріз шини

52. Видаліть прозору поліетиленову плівку з пластиру.

Боковий поріз шини

53. При ремонті безкамерної шини нанесіть внутрісторонній ущільнювач № 738 (Security Coat) по периметру пластиру і на решту оброблену поверхню. Якщо ремонтуєте камерну шину, посипте відремонтоване місце тальком № 706 (Tire Talk). Це запобіжить прилипання сірого шару по краях пластиру і камери.

Боковий поріз шини

54. Обробіть зовні місце ремонту шини дрібнозернистим шліфувальним кругом S2032 спільно з поліуретанової вставкою S2033. Швидкість обертання шероховальний машинки при обробці не повинна перевищувати 5000 об / хв. Обробку слід проводити в напрямі від центру пошкодження до країв до отримання рівної поверхні. Ця операція носить косметичний характер.

Боковий поріз шини

55.Шина готова до експлуатації. Якщо ремонт був виконаний при дотриманні цієї інструкції, то шина прослужить до зносу протектора, навіть при його багаторазовому відновленні.



Боковий поріз шини
  версія для друку  догори  
Боковий поріз шини
Прайс та швидке замовлення Доставка дилери, де купити Контакти

пїЅпїЅ-пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ пїЅ 2013 | пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ пїЅ пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ - ABC.NET.UA   tech@amtech.com.ua
 
× пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ:
usd   euro   грн