Для якісного ремонту складних бічних порізів безкамерних і камерних шин з діагональним кордом успішно використовуються діагональні пластирі Tech ВР
Ремонт тракторних і сільгосп шин пластирами TECH. подробиці ремонту
1. Якщо шина була заповнена спеціальною рідиною для баласту або інша рідина потрапила всередину, видаліть всю рідину. Шина повинна просохнути повністю перед її перевіркою як мінімум, 24 години. | 2. Повністю оглянути шину. При огляді шини зсередини і зовні вона повинна бути добре освітлена. Примітка: шина не ремонтується, якщо є одне з наступних пошкоджень: - Шина експлуатувалася в спущеному стані.
- Пошкодження шини знаходяться за межами ремонтопридатності.
- Нитки корду борту видно, деформовані або порвані.
- Бічна поверхня або протектор мають тріщину до самого корду.
- Є сильне стирання бічній поверхні, через яке видно корд.
- Якщо є кілька відремонтованих пошкоджень на одному і тому ж ділянці шини.
- Якщо пошкодження більше, ніж граничні розміри, зазначені в таблиці Tech BP Repair Limitations Chart.
|
3. При огляді знайдіть і позначте маркувальним крейдою № 951 всі пошкодження зсередини і зовні шини. | 4. Щоб визначити, яка ремонтується зону виміряйте відстань між краєм борту і краями пошкодження зсередини шини. Якщо пошкодження потрапляє в неремонтіруемих зону, шина ремонту не підлягає. Для шин розміром 13.9 і менший цей період 75 мм. для шин від 14.9 до 20.8 - 100 мм, для шин 23.1 і більше - 150 мм. Tire Size | Non-Repairable Area | 13,9 and smaller = | 3” (75 мм) | 14,9-20,8 = | 4” (100 мм) | 23,1 and larger = | 5” (150 мм) |
|
5. Видаліть з шини все сторонні предмети. Визначте розмір пошкодження і можливе розшарування шарів корду з допомогою спірального шила з тупим кінцем № 915 або № 918 зсередини і зовні шини. | 6. Зсередини шини виміряйте максимальні габарити пошкодження (корду). Використовуючи таблицю по застосуванню матеріалів Tech BP Repair Limitations Chart, визначте, чи підлягає пошкодження ремонту. |
7. Визначити, що шина підлягає ремонту, очистіть внутрішню поверхню шини. Нанесіть аерозольний очищувач-обезжириватель № 704 (Rub-0-Matic) на пошкоджену область шини. | 8. Поки зазначена область ще волога, видаліть всі забруднюючі субстанції скребком № 933 (Rubber Scraper). |
9. Зніміть верхній шар гуми фрезою для вибірки гуми S 2045 або S 2046, яка повинна заточуватися перед кожним використанням. | 10. Видалити гуму з зовнішньої сторони шини в місці пошкодження за допомогою низькооборотної пневмошероховальной машинки S-1036 (максимальна швидкість обертання 5000 об / хв) або S-1032 (максимальна швидкість обертання 2500 об / хв) і фрези S-2045 або S-2046 до появи корду. |
11. Після видалення зовнішнього шару гуми перевірте, чи немає прихованих пошкоджень корду. | 12. Використовуючи ніж № 940 або № 941 остаточно видалити гуму з пошкодженого місця. Ніж повинен бути спрямований під кутом 90 ° до шини. |
13. Обробіть підставу пошкодження, округливши його краю за допомогою пальчикової фрези RH-625 типу «олівець» з дрібною зернистістю (230 SSG). Використовуйте низькооборотної пневмошероховальную машинку S1036, утримуючи її під кутом 90 °. Не допускайте збільшення пошкодження під час обробки. При цьому вона повинна мати Y-подібну форму. Зто запобіжить збільшення порізу. | 14. Для отримання потрібної текстури гуми обробіть пошкодження під кутом 45 °, використовуючи абразивний круг RH-304 з розміром зерна 230 SSG і низькооборотної пневмошероховальную машинку S1036. |
15. Обробіть гуму з зовнішньої сторони навколо пошкодження на 40 мм по периметру абразивним кругом RH-304 з розміром зерна (230 SSG) або дрібнозернистим абразивним півсферою RH-102 з поліуретанової вставкою RH-152, встановленими на низькооборотної пневмошероховальной машинці S-1036. | 16. спіральні шилом № 915 перевірте, щоб весь пошкоджений корд був видалений. Виміряйте максимальну глибину порізу. Напишіть розміри на зовнішній стороні шини для подальшого використання. |
17. Позначте місце по центру пошкодження з внутрішнього боку шини за допомогою маркувального крейди № 951 для того, щоб легше можна було відцентрувати вулканізатор або пластир. Обробіть шину з внутрішньої сторони навколо пошкодження на 40 мм по периметру дрібнозернистої контурним кругом RH-102 або RH-104 спільно з поліуретанової вставкою RH-152. Швидкість обертання пневмошероховальной машинки S1036 при обробці не повинна перевищувати 5000 об / хв. Ви повинні отримати рівну платформу для вулканізаційної гуми. | 18. Очистіть пилососом оброблену область, щоб видалити частки гуми і гумового пилу з внутрішньої і зовнішньої сторони шини. |
19. Для визначення часу вулканізації надалі Вам необхідно знати максимальну товщину гуми в місці пошкодження шини, яка підлягає вулканізації. Виміряйте максимальну глибину порізу. Напишіть розміри на зовнішньої Сторону шини для подальшого використання. | 20. Виміряйте пошкоджене місце після обробки, щоб визначити необхідний розмір пластиру ВР. Визначте кількість шарів корду в шині. Використовуйте таблицю вибору діагональних пластирів ВР. Чи не вимірюйте глибину ушкодження під кутом 45 °. |
21. Використовуйте таблицю наступним чином: A. Знайдіть кількість шарів корду по таблиці ВР (зліва по вертикалі). B. Знайдіть розмір пошкодження по таблиці (вгорі по горизонталі). C. На перетині двох колонок знайдіть необхідний розмір пластиру ВР. | 22. Напишіть розмір і тип підібраного пластиру зовні на шині. |
23. Нанесіть на тканину очищувач-обезжириватель № 704 (Rub-0-Matic) і обробіть місце пошкодження, рухаючись від центру ремонтованої області до країв. Повторіть цю процедуру стільки разів, скільки потрібно для якісного очищення ремонтованої поверхні. Дайте очищувачу-знежирювачем 3-4 хвилини для повного висихання. Якщо видно корд, збільшіть час сушки вдвічі. | 24. Нанесіть тонкий шар вулканізаційної рідини для гарячої вулканізації Tech Temvulc (№ 1082) або вулканізаційної рідини Chemical Vulcanizing Fluid (№ 760) на всю оброблену область всередині шини і дайте їй повністю висохнути. При нанесенні вулканізаційної рідини № 1082 (Tech Temvulc) необхідний час висихання 15-20 хвилин (трохи більше у вологому кліматі). Нанесіть тонкий шар вулканізаційної рідини №760 (Chemical Vulcani-zing Fluid) на оброблену поверхню. Дайте їй приблизно 3-4 хвилини для повного висихання (трохи більше у вологому кліматі). При ремонті камерної шини, якщо пошкодження оброблено до синтетичних ниток корду, нанесіть на неї 2 шари вулканізаційної рідини і збільшити час висихання вдвічі. |
25. Наріжте достатню кількість смуг із сирої гуми завтовшки 3 мм, щоб заповнити оброблений поріз. Попередньо покладіть смужки гуми на нагрівальний стіл при температурі приблизно 49 ° -55 ° С. | 26. Виріжте смужку сирої гуми (Tech Vul-Gum) товщиною 3 мм і по ширині на 25 мм більше, ніж розміри обробленого пошкодження. Розмістіть смужку сирої гуми з внутрішньої сторони шини таким чином, щоб поріз розташовувався строго по центру. Натисніть на смужку сирої гуми великим пальцем з внутрішньої сторони шини. |
27. Ретельно прікатайте смужку сирої гуми за допомогою ролика закаточного № 936 (Stitcher). | 28. Покладіть в область порізу, з зовнішньої сторони шини, бавовняні нитки для вентиляції, щоб зняти тиск з корду (всередині пошкодженої частини корду при вулканізації накопичується повітря). Закріпіть кінці ниток на зовнішній стороні шини приблизно на відстані 75 мм від обробленої зони пошкодження. |
29. Акуратно укладіть сиру гуму Vul-Gum в місці порізу шини за допомогою тупого предмета, наприклад, інструменту для укладання сирої гуми № 986. Чи не намагайтеся заповнювати відразу велику область, так як Ви можете залишити прошарку повітря в гумі. Чим менше Ви залишите повітряних мішків між укладеними шарами гуми, тим менше буде пористість гуми в місці ремонту після вулканізації. Ущільнюйте гуму до тих пір, поки не зможете перейти до ролика № 936 (Stitcher). Ви зупините розтікання каучуку при вулканізації і уникнете втрату тиску. Це необхідно тільки якщо, пошкодження знаходиться в плечовій частині шини або в зоні протектора. | 30. Завершіть процес заповнення пошкодженого місця роликом № 936 (Stitcher). |
31. Заповніть оброблену область таким чином, щоб сира гума виступала приблизно на 3-6 мм над поверхнею шини (найбільше над центром обробленої області). Якщо пошкодження розташовується в плечової області, заповнюйте пошкодження до рівня на 9 мм вище поверхні шини, щоб забезпечити потрібний тиск при вулканізації. | 32. Заповніть область між краями пошкодження гіпсом або алюмінієвою фольгою. Так Ви зупините розтікання каучуку при вулканізації і уникнете втрату тиску. Це необхідно тільки якщо, пошкодження знаходиться в плечовій частині шини або в зоні проте |
33. Зніміть з сирої гуми захисну поліетиленову плівку. | 34. Визначте час вулканізації сирої гуми Vul-Gum. Приклад: товщина смужки сирої гуми Змм, глибина порізу 25 мм, товщина шару сирої гуми над поверхнею шини 9 мм. Разом 37 мм. Для вулканізації кожних Змм сирої гуми при температурі 149 ° С (робоча температура вулканізатора) потрібно 10 хвилин. Тому 12x10 = 150 хвилин. При використанні сирої гуми Tech Vul-Gum потрібно 10 хвилин для вулканізації кожних 3 мм при температурі 149 ° С. При використанні вулканізатора потрібно обов'язково визначити час його нагрівання до робочої температури. Розрахувати таким чином, щоб повністю пройшов процес вулканізації і не було перепалювання гуми. |
35. Встановіть вулканізатор на шину, попередньо переконавшись, що нагрівальні елементи знаходяться по центру порізу зовні і всередині шини. Періодично перевіряйте нагрівальні елементи. | 36. Встановіть пневмопріжім на вулканізатор, приєднавши лінію подачі повітря. Подайте тиск повітря не більше 2 атм. Якщо Ви використовуєте ручної вулканізатор без пневмоприжимом, то Вам необхідно знову затягнути його через 5-10 хвилин після початку процесу вулканізації. |
37. Підключіть внутрішні і зовнішні нагрівальні елементи до джерела живлення. | 38. Поставте перемикач Position / Vulcanize на панелі управління в положення вулканізації. |
39. Поставте на таймері необхідний час Vulcanize (Вулканізація). | 40. Після закінчення часу вулканізації від'єднайте лінію подачі повітря і зніміть вулканізатор з покришки. Дайте покришці охолонути. |
41. Використовуючи ніж, відріжте залишки (облой) гуми. Це звичайно не потрібно, якщо Ви використовуєте вулканізатор з пневмоприжимом. | 42. Використовуючи проведені лінії (див. Пункт 17), прикладіть пластир, обраний заздалегідь (див. Пункт 21) на пошкодження по центру. Обведіть периметр пластиру маркувальним крейдою № 951 приблизно на 25 мм більше розмірів пластиру. Це область для механічної обробки контурним колом. |
43. Нанесіть аерозольний очищувач № 704 (Rub-0-Matic) на зазначену область шини. Поки зазначена область ще волога, видаліть забруднюючі субстанції скребком № 933 (Rubber Scraper). | 44. Обробіть зазначену область до рівної поверхні дрібнозернистим контурним кругом RH-102 або RH-104 спільно з поліуретанової вставкою RH-152. Швидкість обертання пневмошероховальной машинки S1036 при обробці не повинна перевищувати 5000 об / хв. Це необхідно для збільшення площі дотику пластиру з шиною. Примітка: якщо шина камерна, використовуйте для обробки шероховальний коло № S-947. |
45. Очистіть пилососом оброблену область для видалення металевої стружки, дрібних частинок гуми і гумового пилу. | 46. Нанесіть на тканину очищувач-обезжириватель №704 (Rub-0-Matic) і обробіть місце пошкодження, рухаючись від центру ремонтованої області до країв. Повторіть цю процедуру стільки разів, скільки потрібно для якісного очищення ремонтованої поверхні. Дайте знежирювачем 3-4 хвилини для повного висихання (подвійте цей час для камерних шин, якщо видно корд). |
47. Нанесіть тонкий шар вулканізаційної рідини № 760 (Chemical Vulcanizing Fluid) на оброблену поверхню. Дайте їй приблизно 3-4 хвилини для повного висихання. При ремонті камерної шини обробіть область до синтетичних ниток корду, нанесіть на неї 2 шари вулканізаційної рідини і збільшити час висихання вдвічі. Важливо, щоб вулканізаційна рідина висохла повністю. | 48. Частково видаліть захисну плівку синього кольору і звільніть сірий шар гуми. Це дозволить брати пластир, не торкаючись руками сірого шару. Примітка: перед накладенням пластиру переконайтеся, що борта шини знаходяться у вільному стані. |
49. Відцентруйте пластир згідно вертикальної і горизонтальної ліній, які Ви провели від центру пошкодження (див. Пункт 17). Розмістіть пластир строго по центру пошкодження. Переконайтеся в тому, що стрілка на пластирі, яка вказує напрямок корду, дійсно спрямована до борту шини. Це означає, що напрямок ниток корду в пластиру збігається з напрямком ниток корду в шині. Придавите середину пластиру великим пальцем. | 50. Ретельно прікатайте пластир за допомогою ролика закаточного № 936 (Stitcher) від центру до країв. Натисніть на ролик для забезпечення більш щільного прилягання пластиру до шини. Не повинно залишатися жодного повітря між пластиром і шиною. |
51. Зніміть залишилася синю захисну плівку з країв пластиру. Прікатайте весь пластир від центру до країв. | 52. Видаліть прозору поліетиленову плівку з пластиру. |
53. При ремонті безкамерної шини нанесіть внутрісторонній ущільнювач № 738 (Security Coat) по периметру пластиру і на решту оброблену поверхню. Якщо ремонтуєте камерну шину, нанесіть на місце ремонту тальк No 706 (Tire Talk). Це запобіжить злипання сірого шару на краях пластиру і камери. | 54. Обробіть місце ремонту шини зовні дрібнозернистим шліфувальним кругом S2032 спільно з поліуретанової вставкою S2033. Швидкість обертання дрилі пневмошероховальной машинки при обробці не повинна перевищувати 5000 об / хв. Обробіть таким чином, щоб поверхня шини стала рівною. |
55. Шина готова до експлуатації. Якщо ремонт був виконаний при дотриманні цієї інструкції, то шина прослужить до зносу протектора, навіть при його багаторазовому відновленні. тальк №706 (Tire Talk). Це запобігатиме злипанню сірого шару на краях пластиру та камери. має перевищувати 5000 об/хв. Обробіть таким чином, щоб поверхня шини стала рівною. |